کد خبر : 178914
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
-

نایب قهرمانی فولاد هرمزگان در مسابقات ایمیدرو

نایب قهرمانی فولاد هرمزگان در مسابقات ایمیدرو

به گزارش قائم آنلاین، نماینده هرمزگان در این مسابقات توانست همچون سال قبل  به مقام نایب قهرمانی برسد. تیم فوتسال فولاد هرمزگان در گروه یک این مسابقات با تیم های تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مجتمع فولاد خراسان، فولاد خوزستان و فولاد سپاهان هم گروه شد. این تیم در مرحله مقدماتی مسابقات و در

به گزارش قائم آنلاین، نماینده هرمزگان در این مسابقات توانست همچون سال قبل  به مقام نایب قهرمانی برسد.
تیم فوتسال فولاد هرمزگان در گروه یک این مسابقات با تیم های تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مجتمع فولاد خراسان، فولاد خوزستان و فولاد سپاهان هم گروه شد.
این تیم در مرحله مقدماتی مسابقات و در اولین دیدار خود توانست با یک گل از سد فولاد خوزستان بگذرد، در دومین دیدار خود شکست سنگین ۴ بر صفر مقابل فولاد مبارکه سپاهان را متحمل شد، در سومین دیدار خود مقابل فولاد خراسان تن به تساوی ۴ بر ۴ داد و در نهایت در چهارمین دیدار خود از سد تیم تهیه و تولید مواد معدنی ایران گذشت تا بعد از فولاد سپاهان ۱۰ امتیازی، با کسب ۷ امتیازبعنوان دومین تیم گروه به مرحله دوم صعود کند.
در مرحله نیمه نهایی به دیدار تیم اول گروه دوم یعنی ذوب آهن اصفهان رفت و توانست در یک دیدار جذاب و پر گل با نتیجه ۵ بر ۲ از سد حریف قدرتمند اصفهانی بگذرد تا در سوی دیگر هم فولاد سپاهان از سد حریف خود بگذرد و این دو تیم به دیدار فینال راه یافتند.
در دیدار پایانی این رقابت ها فولاد مبارکه اصفهان توانست شکست سنگین دیگر نماینده اصفهان مقابل فولاد هرمزگان را جبران کند و با نتیجه ۵ بر یک این تیم را شکست دهد و قهرمانی سال قبل خود را تکرار کند و فولاد هرمزگان نیز نایب قهرمانی سال قبل خود را تکرار کرد.
دوازدهمین دوره این مسابقات به میزبانی تبریز برگزار شد که محمد حمزه پور هدایت نماینده شایسته استان در این رقابت‌ها را بر عهده داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 13 =