کد خبر : 178848
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
-

شهنازی: لیگ والیبال همیشه بلاتکلیف است، اما بالاخره درست می‌شود!

شهنازی: لیگ والیبال همیشه بلاتکلیف است، اما بالاخره درست می‌شود!

به گزارش قائم آنلاین، ناصر شهنازی در گفت‌وگو ، درمورد آخرین شرایط تیم والیبال سایپا برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور اظهار داشت: ما به صورت چراغ‌خاموش تمرینات خود را شروع کرده‌ایم. واقعاً دلیلی وجود ندارد که سروصدا کنیم تا همه متوجه کارهای ما شوند. سه هفته است که بازیکنان تمرین می‌کنند و

به گزارش قائم آنلاین، ناصر شهنازی در گفت‌وگو ، درمورد آخرین شرایط تیم والیبال سایپا برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور اظهار داشت: ما به صورت چراغ‌خاموش تمرینات خود را شروع کرده‌ایم. واقعاً دلیلی وجود ندارد که سروصدا کنیم تا همه متوجه کارهای ما شوند. سه هفته است که بازیکنان تمرین می‌کنند و خوشبختانه همه انگیزه بالایی دارند.

وی درمورد بلاتکلیفی تیم‌ها برای برگزاری مسابقات لیگ برتر، ادامه داد: اوضاع همیشه همین است، اما بالاخره درست می‌شود. وقتی لیگ قانونمند نباشد چیزی تغییر نمی‌کند. پورحسن خیلی تلاش می‌کند، اما فایده‌ای ندارد چون افرادی در این امور دخالت می‌کنند که اصلاً ربطی به آنها ندارد. دخالت افراد غیرورزشی در کارها موجب می‌شود تا افراد زیادی متضرر شوند.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: ما کارهای بدنسازی و تکنیکی را همزمان پیش می‌بریم. در این مدت تلاش می‌کنم تا بازیکنان با تفکرات کادر فنی به خوبی آشنا شوند. برخی از بازیکنان قبلاً با من کار کرده‌اند و برخی دیگر در این مدت، زمان دارند تا با من و تفکراتم آشنا شوند. به هر حال شناخت مربی از بازیکن و بازیکن از مربی موضوع مهمی است که تیم‌ها برای موفقیت باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

شهنازی درمورد احتمال جذب محمدجواد معنوی‌نژاد، تصریح کرد: بعد از اینکه چپرلی با رای کمیته انضباطی به پیکان رفت به دنبال جایگزین برای وی بودیم؛ البته درمورد رای کمیته انضباطی هم واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم، چون در شرایط مشابه کمیته انضباطی جواد کریمی را بازیکن شهرداری ارومیه دانست. به هر حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و معنوی‌نژاد با تیمی در خارج از ایران به توافق نرسد او به جمع ما اضافه می‌شود.

وی افزود: می‌دانم که او از تیم‌هایی در لیگ روسیه و لهستان پیشنهاد دارد، اما ما فقط تا یک هفته دیگر می‌توانیم منتظر وی بمانیم، چراکه باید برای خود برنامه‌ریزی کنیم. اگر معنوی‌نژاد نیاید و بازیکن خوب داخلی پیدا نکنیم احتمال دارد یک بازیکن خارجی در پست دریافت کننده جذب کنیم؛ البته واقعاً دنبال اسم‌ها نیستیم و می‌خواهیم نفرات تاثیرگذار را جذب کنیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درمورد روند آماده‌سازی تیمش گفت: تا آخر شهریور ماه تمرین خواهیم کرد و از مهر ماه به دنبال بازی‌های تدارکاتی خواهیم بود. تلاش می‌کنیم بیش از ۱۰ بازی دوستانه برگزار کنیم تا نقاط ضعف و قوت تیم به خوبی مشخص شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − هشت =