کد خبر : 178874
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

سرانه فضای سبز مردم قزوین بیش از ۶ متر است

سرانه فضای سبز مردم قزوین بیش از ۶ متر است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، دکتر سیده منیره قوامی رئیس کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در سومین شب هفته فرهنگی قزوین اظهار کرد: در حوزه محیط‌ زیست از مجموعه مدیریت شهری قزوین باید قدردانی کرد چرا که اهمیت این موضوع را درک

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، دکتر سیده منیره قوامی رئیس کمیسیون محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در سومین شب هفته فرهنگی قزوین اظهار کرد: در حوزه محیط‌ زیست از مجموعه مدیریت شهری قزوین باید قدردانی کرد چرا که اهمیت این موضوع را درک کرده‌اند.

وی افزود: امروز می‌توانیم بگوییم در حوزه مسائل محیط‌زیستی در  قزوین از استاندارهای جهانی عقب نیستیم و قوانین مربوط به این حوزه در کشور و در قزوین رعایت می‌شود.

قوامی ادامه داد: یکی از این قوانین، وجود پیوست‌ زیست‌محیطی طرح‌های عمرانی است که شهرداری قزوین در اجرای طرح‌های خود تلاش می کند این پیوست را لحاظ کند.

وی با بیان این‌که پیوست‌ زیست‌محیطی با آسیب‌شناسی مانع از آسیب به محیط‌زیست می‌شود تأکید کرد: دلیل اهمیت محیط‌ زیست این است که این سرمایه طبیعی در دستان ما امانت است و باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم تا نسل‌های بعدی هم بتوانند از آن استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 6 =