کد خبر : 178979
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
-

رشد و بالندگی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نتیجه اهتمام مردم این شهرستان است

رشد و بالندگی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نتیجه اهتمام مردم این شهرستان است

به گزارش قائم آنلاین، فاتح بادپروا امشب در اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: برای رسیدن جشنواره به این نقطه رشد و بالندگی مردم مریوان خون دل‌ خورده‌اند که خوشبختانه این مهم امسال تحقق پیدا کرد. وی با بیان اینکه مهم‌ترین رویکرد جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در این دوره رونق و توسعه

به گزارش قائم آنلاین، فاتح بادپروا امشب در اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: برای رسیدن جشنواره به این نقطه رشد و بالندگی مردم مریوان خون دل‌ خورده‌اند که خوشبختانه این مهم امسال تحقق پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رویکرد جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در این دوره رونق و توسعه گردشگری است، اضافه کرد:‌ امسال با تلاش بخش‌های مختلف شاهد حضور گردشگران و اطلاع‌رسانی قابل توجه خبرنگاران و رسانه‌ها از این رویداد بزرگ بودیم.

بادپروا افزود: امیدوارم به روزی برسیم که این جشنواره با حمایت بیشتر از سوی مسوولان استانی و کشوری شاهد رونق هرچه بیشتر حوزه اقتصاد و گردشگری در این منطقه باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت فعال‌بودن مستمر دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، عنوان کرد: باید از همین فردا برای برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم جشنواره را هرچه بیشتر ارتقا ببخشیم.

وی اضافه کرد: بازبودن و فعالیت مستمر دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مستلزم حضور یک نیروی دلسوز است.

بادپروا افزود:‌ به عنوان کسی که اولین کسی که بنیان تئاتر خیابانی مریوان را نهاده در همین اختتامیه از دبیری جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان خدا حافظی می‌کنم ولی به خاک مریوان و مردم مریوان قول می‌دهم که مشاور و پشتیبان خوبی برای دبیر آینده این جشنواره باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =