کد خبر : 178963
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
-

توسعه فرهنگی توسعه همه جانبه را به دنبال دارد

توسعه فرهنگی توسعه همه جانبه را به دنبال دارد

به گزارش قائم آنلاین، منصور مرادی امشب در اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اظهار داشت:‌ کار در حوزه فرهنگ نقش مهمی در توسعه همه‌جانبه در سایر حوزه‌ها دارد و در توسعه شهرستانی، استانی و ملی تاثیرگذار است. وی عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم

به گزارش قائم آنلاین، منصور مرادی امشب در اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اظهار داشت:‌ کار در حوزه فرهنگ نقش مهمی در توسعه همه‌جانبه در سایر حوزه‌ها دارد و در توسعه شهرستانی، استانی و ملی تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم در سال ۹۵ در جلسه‌ای در وزارت ارشاد با حضور استاندار وقت، بحث تامین اعتبارات جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را به عنوان یک مطالبه جدی دنبال کردیم.

مرادی افزود:‌ هزینه‌های جشنواره تئاتر خیابانی مریوان قبلا از جیب خود مردم تامین می‌شد ولی اکنون بخش اعظم این هزینه‌ها توسط خود وزارت ارشاد با اختصاص ردیف بودجه خاص تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: اختصاص این اعتبار به جشنواره موحب شده که جشنواره هر سال بهتر از سال قبل برگزار شود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ طی جلسه‌ای که در وزارت ارشاد با حضور برخی مسوولان مریوان و دبیرخانه داشتیم قول‌های داده‌اند که اعتبارات جهشی را برای این جشنواره اختصاص دهند.

وی اذعان کرد:‌ انجام چنین جشنواره‌ای در نقطه صفر مرزی کشور نشان از امنیت پایدار در این نقطه است و این برخلاف برخی دیدگاه‌ها مبنی بر امنیتی نشان‌دادن استان کردستان است.

مرادی تصریح کرد:‌ برگزاری این جشنواره در امنیت کامل حاصل تلاش تمام نیروهای امنیتی، نظامی و فرهنگ بالای خود مردم است که جای تقدیر دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =