کد خبر : 178623
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
-

«عشق آباد» میزبان نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

«عشق آباد» میزبان نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

به گزارش قائم آنلاین، نمایشگاه بین المللی  صنعت ساختمان در شهر «عشق‌آباد» پایتخت ترکمنستان  با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود. در اطلاعیه مربوط به این نمایشگاه آمده است:  این نمایشگاه در تاریخ ۲۹ تا ۳۱ آگوست (۷ تا ۹ شهریور ماه) و با حضور ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی از جمله روسیه،

به گزارش قائم آنلاین، نمایشگاه بین المللی  صنعت ساختمان در شهر «عشق‌آباد» پایتخت ترکمنستان  با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

در اطلاعیه مربوط به این نمایشگاه آمده است:  این نمایشگاه در تاریخ ۲۹ تا ۳۱ آگوست (۷ تا ۹ شهریور ماه) و با حضور ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی از جمله روسیه، فرانسه، آلمان، اتریش، چین، ترکیه، کره جنوبی و .. در پایتخت ترکمنستان برگزار خواهد شد.

در حاشیه این نمایشگاه همچنین همایشی تحت عنوان «توسعه صنعت ساخت و ساز در ترکمنستان» با مشارکت ده ها نفر از تجار و کارآفرینان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

هدف نمایشگاه و همایش یادشده فراهم کردن فرصت برای آشنایی با دستاوردهای صنعت ساخت ساز، ایجاد تعامل و همکاری بین سازمان ها و شرکت های مربوطه کشورها، بحث و بررسی زمینه های بهره برداری مناسب از پیشرفت های این بخش و از جمله سیستم های دیجیتالی عنوان شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + بیست =