کد خبر : 178627
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
-

تغییرات در سازمان عمران شهرداری اصفهان؛ ۲ سال و ۴ مدیرعامل

تغییرات در سازمان عمران شهرداری اصفهان؛ ۲ سال و ۴ مدیرعامل

به گزارش قائم آنلاین، سازمان عمران یکی از سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری اصفهان است که ۲۰ سال از شکل‌گیری آن می‌گذرد؛ تولید و توزیع مصالح راه سازی، طرح‌های عمرانی شامل بزرگراه‌ها، معابر اصلی، تقاطع‌های غیرهمسطح و… از جمله خدمات ارائه شده توسط این سازمان است. به گفته ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از

به گزارش قائم آنلاین، سازمان عمران یکی از سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری اصفهان است که ۲۰ سال از شکل‌گیری آن می‌گذرد؛ تولید و توزیع مصالح راه سازی، طرح‌های عمرانی شامل بزرگراه‌ها، معابر اصلی، تقاطع‌های غیرهمسطح و… از جمله خدمات ارائه شده توسط این سازمان است.

به گفته ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری اصفهان در سال ۹۸ حدود ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری اصفهان است و طبق مسؤولان سازمان عمران نیمی از پروژه‌های عمرانی کلانشهر اصفهان از سوی این سازمان اجرا می‌شود.

اما آنچه این روزها در سازمان عمران خبرساز شده عزل و نصب‌های پیاپی بوده به طوری که طی دو سال گذشته ۴ نفر به عنوان مدیرعامل در این سازمان انتخاب شده‌اند، رسانه‌ها از انتصاب مجید طرفه تابان به عنوان مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر داده‌اند، این در حالی است که مدیرعامل سابق این سازمان ۵ ماه قبل برای این جایگاه انتخاب شده بود.

تودیع و معارفه اصغر کشاورزراد، مدیر عامل سابق سازمان عمران  شهرداری اصفهان ۱۷ فروردین ماه برگزار شده بود، پیش از کشاورز حمیدرضا فرهنگ عهده‌داراین مسؤولیت بود؛ فرهنگ نیز اواخر آذر ماه ۹۷ با حکم شهردار اصفهان منصوب شد اما حدود ۱۰۰ روز بعد جای خود را به کشاورز داد.

سعید کورنگ بهشتی که پیش از فرهنگ مدیر عامل سازمان عمران  شهرداری اصفهان بود و بیش از دو مدیر بعدی‌اش مدیریت سازمان را بر عهده داشت، بهشتی از اوایل سال ۹۶ تا آذر ۹۷ و کمتر از دو سال در این سمت فعالیت کرد.

کناره‌گیری‌ام به دلیل کسالت بود

اصغر کشاورزراد در همین رابطه به خبرنگار فارس گفت: به علت کسالت از سمت خود کناره‌گیری کردم و ترجیح دادم مدتی از فضای مدیریت شهری به دور باشم.

مدیر عامل سابق سازمان امور شهرداری اصفهان پیرامون تغییرات در این سازمان بیان کرد: اگر بحث کسالت نبود حضورم ادامه داشت، کوتاه بودن مدیریت‌ تا حدی درست است، اما بهشتی حدود دو سال و فرهنگ حدود ۴ ماه مدیر بودند.

وی وضعیت سازمان عمران را خوب توصیف کرد و افزود: سازمان عمران حدود ۲۵۰ میلیارد تومان پروژه در حال انجام دارد و بیش از ۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی شهرستان توسط این سازمان دنبال می‌شود.

کشاورزراد در ادامه بیان کرد: پروژه‌های بزرگی مثل «نصف‌جهان» سمت ورودی شرق اصفهان، تقاطع اتوبان شهید اردستانی، سالن اجلاس، فرزانگان و نزدیک به هشت پروژه‌ی دیگر دست سازمان، طبق زمان‌بندی در حال انجام شدن هستند و با حمایت مدیریت شهری، مشکل مالی نداشتیم و حقوق‌ها را به پیمانکاران را به موقع پرداخت کردیم.

این در حالی است که در فضای شبکه‌های اجتماعی اخبار مثبتی از این بخش تأثیرگذار در عمران و توسعه شهری به گوش نمی‌رسد و بدون شک دست به دست شدن صندلی ریاست این سازمان بر روی بی‌ثباتی و عدم تحقق برنامه‌های از پیش تعیین شده اثرگذار خواهد بود. به چشم نیامدن طرح‌های عمرانی شاخص در شهری موضوعی است که در ماه‌های اخیر به عنوان یک مسأله جدی در میان شهروندان مطرح شده و شاید بی‌رتباط با این جا به جایی‌های مداوم و نبود ثبات مدیریتی نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =