کد خبر : 178609
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۴۵
-

برندسازی محصولات کشاورزی مهم‌ترین دغدغه مازندران

برندسازی محصولات کشاورزی مهم‌ترین دغدغه مازندران

به گزارش قائم آنلاین،  احمد حسین‌زادگان به مناسبت هفته دولت در مراسم افتتاح یک شالیکوبی مدرن در شهرستان جویبار با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه ما در مازندران فروش و برندسازی محصولات کشاورزی است  گفت: زمانی محصولات کشاورزی ما می‌تواند سودآور و آورده اقتصادی داشته باشد که ما در برندسازی محصولات کشاورزی مشکلی نداشته باشیم. وی

به گزارش قائم آنلاین،  احمد حسین‌زادگان به مناسبت هفته دولت در مراسم افتتاح یک شالیکوبی مدرن در شهرستان جویبار با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه ما در مازندران فروش و برندسازی محصولات کشاورزی است  گفت: زمانی محصولات کشاورزی ما می‌تواند سودآور و آورده اقتصادی داشته باشد که ما در برندسازی محصولات کشاورزی مشکلی نداشته باشیم.

وی یکی از راه‌های حل مشکل برندسازی در استان را ایجاد پایانه صادراتی دانست و تأکید کرد: ایجاد پایانه صادراتی به حل مشکل برندسازی محصولات کشاورزی ما در استان مازندران کمک می‌کند که پایانه صادراتی روماک در شهرستان جویبار مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت در زمینه صنایع تبدیلی، تسهیلات روستایی و کم بهره‌ای به متقاضیان ارائه می دهد، گفت: در استان مازندران تسهیلات زیادی به متقاضیان پرداخت شده که این پرداخت‌ها از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری کرده است.

حسین‌زادگان با تأکید بر اینکه با تکیه بر توان داخلی می‌توان مسیر توسعه و پیشرفت استان را طی کنیم، خاطرنشان کرد: تنها خودمان می‌توانیم نسبت به آبادانی منطقه یا شهر خود قدمی برداریم که البته پیش‌شرط آن شناسایی ظرفیت‌ها در هر شهرستانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =