کد خبر : 178451
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
-

کار بزرگ تیم اتحاد قلعه‌رئیسی با دست خالی

کار بزرگ تیم اتحاد قلعه‌رئیسی با دست خالی

به گزارش قائم آنلاین، سید حسن آرمند فعال حوزه اجتماعی و رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی طی یادداشتی آورده است: قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ساختمان فدراسیون فوتبال انجام شد و تیم اتحاد قلعه رئیسی پذیرای تیم شهرداری ماهشهر در دهدشت خواهند بود. تیم اتحاد قلعه رئیسی در مرحله قبل با انصراف نماینده

به گزارش قائم آنلاین، سید حسن آرمند فعال حوزه اجتماعی و رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی طی یادداشتی آورده است: قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ساختمان فدراسیون فوتبال انجام شد و تیم اتحاد قلعه رئیسی پذیرای تیم شهرداری ماهشهر در دهدشت خواهند بود.

تیم اتحاد قلعه رئیسی در مرحله قبل با انصراف نماینده قم سوهان محمد به این مرحله رسیده است.

گفتنی است، سرمربیگری تیم شهرداری ماهشهر در این فصل بر عهده مهدی پاشازاده از مدافعان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران است.

تیم اتحاد قلعه رئیسی برگرفته از جوانانی است که این روزها تنها شهر استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که هنوز ورزشگاه ندارند و حتی مکانی برای تمرین مسابقات ندارند اما با این صعود چند چیز را به مسولان نشان دادند یکی این که استعداد جوانان این منطقه در حدی است که حتی بدون امکانات می‌توان خود را نشان داد و استعداد را به رخ کشید.

دوم اینکه حق چندین ساله یک منطقه را نادیده گرفته‌اند منطقه ای که بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و اکثر این جمعیت را جوانان تشکیل داده‌اند و بسیاری از جوانان آن نخبگان ورزشی هستند اما چندین سال است محروم هستند.

آن‌ها نشان دادند بدون امکانات هم می توانیم اما افت برای مسولانی است که در ساخت یک استادیوم در حد امکانات اولیه ۱۶ سال است درمانده‌‌اند.

امیدواریم در روزهایی که جز خدا امیدی ندارند چمن ورزشگاه تکمیل و امید در دل جوانان این منطقه کاشته شود و باور داشته باشیم که شاید همین اتحاد قلعه رئیسی بتواند جای شهرداری یاسوج را در لیگ یک و برتر در آینده نزدیک پر کند.

گفتنی است؛ شهر قلعه رئیسی در ۷۵ کیلومتری شهرستان کهگیلویه قرار دارد و تنها شهر استان است که هنوز از ورزشگاه در حد امکانات اولیه برخوردار نیست و جوانان آن مجبور هستند به دیگر شهرهای استان برای مسابقات عزیمت کنند.

پس از سالها زیرسازی زمین ورزشی آن انجام گرفت اما متاسفانه هنوز خبری از چمن آن نشد که امیدواریم هر چه سریع تر اقدام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =