کد خبر : 178479
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
-

اسپوتنیک: پهپاد سرنگون‌شده اسرائیلی در بیروت آماده اجرای عملیات ترور بود

اسپوتنیک: پهپاد سرنگون‌شده اسرائیلی در بیروت آماده اجرای عملیات ترور بود

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه به نقل از یک منبع ویژه- بدون ذکر هویت- اعلام کرد، پهپادی که در ضاحیه جنوبی بیروت بامداد امروز- یکشنبه- رهگیری شد، یک هواپیمای جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی بود که ماموریت برای کاشت بمب داشته و تجهیزات نظامی با خود به همراه داشت و آماده اجرایی کردن

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه به نقل از یک منبع ویژه- بدون ذکر هویت- اعلام کرد، پهپادی که در ضاحیه جنوبی بیروت بامداد امروز- یکشنبه- رهگیری شد، یک هواپیمای جاسوسی متعلق به رژیم صهیونیستی بود که ماموریت برای کاشت بمب داشته و تجهیزات نظامی با خود به همراه داشت و آماده اجرایی کردن عملیات ترور بود.

بیشتر بخوانید

خبرگزاری «رویترز»، صبح امروز به نقل از یک مقام مسئول حزب‌الله لبنان از سقوط دو فروند هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت خبر داد.

در این حادثه پهپاد اول منفجر نشد ولی پهپاد دوم بر روی ایرانیت‌های یک ساختمان سقوط کرد که آسیب جانی و مالی به همراه نداشت.

همزمان نیمه‌شب گذشته شنیده شدن صدای انفجارهایی در دمشق گزارش شد که منبع آن هجوم جنگنده‌های اسرائیلی به فرودگاه «المزه» معرفی شد. ارتش سوریه با تایید خبر تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در حومه پایتخت این کشور، اعلام کرد بلافاصله پدافند هوایی ارتش، موشک‌های متجاوز اسرائیلی را پیش از آن که به هدف برخورد کند، منهدم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =