کد خبر : 177954
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
-

افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی برق رسانی در سمنان

افتتاح ۵۵ پروژه عمرانی برق رسانی در سمنان

به گزارش قائم آنلاین، سید محمد موسوی زاده در نشست خبری گفت: از این تعداد پروژه، شش پروژه بهسازی و تأمین روشنائی معابر با هزینه هفت میلیـارد و ۶۳۸ میلیـون ریـال افتتاح می شود، ۱۳ پروژه بهینـه سازی ۵۴ هـزار و ۵۱۲ متـر شبکـه و تأسیسات توزیع برق با مبلغ ۴۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون

به گزارش قائم آنلاین، سید محمد موسوی زاده در نشست خبری گفت: از این تعداد پروژه، شش پروژه بهسازی و تأمین روشنائی معابر با هزینه هفت میلیـارد و ۶۳۸ میلیـون ریـال افتتاح می شود، ۱۳ پروژه بهینـه سازی ۵۴ هـزار و ۵۱۲ متـر شبکـه و تأسیسات توزیع برق با مبلغ ۴۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال، به عنوان پروژه‌هایی است که در هفته دولت سال جاری بهره برداری خواهند شد.

وی با اشاره به این که شش پروژه تبدیل ۱۰ هزار و ۵۴۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار با اعتبار هفت میلیارد و ۲۵ میلیون ریال بهره برداری می شوند افزود: ۱۲ پروژه تجهیز ایستگاه های توزیع برق زمینی و هوائی با هزینه ۲۰ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال نیز افتتاح می گردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان این که پروژه توسعه و اصلاح ۷۳ کنتور هوشمند برق در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) با مبلغ یک میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد: ۱۶ پروژه در قالب تامین برق مشترکان جدید با هزینه ۶۷ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال افتتاح می شوند.

وی اظهار داشت: پروژه بهینه سازی دو هزار و ۲۸۵ دستگاه انشعابات آمپری و لوازم اندازه گیری مشترکان برق با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال ، از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت در سال جاری به شمار می رود.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: احداث یک هزار و ۲۵۴ کیلومتر شبکه هوائی و زمینی ، نصب یک هزار و ۴۹۹ دستگاه پست های توزیع برق به قدرت ۱۹۷ مگاولت آمپر ، جذب ۵۸ هزار و ۸۶ مشترک جدید ، نصب ۲۱ هزار و ۸۷۵ دستگاه سرچراغ معابر و همچنین برقراری ۵۵۶ انشعاب برق چاه آب کشاورزی از جمله اقدامات صورت گرفته این شرکت در دولت تدبیر و امید محسوب می شود.

وی یادآور شد: به منظور اجرای پروژه های توسعه و احداث ، اصلاح و بهینه سازی و روشنائی معابر از آغاز دولت تدبیر و امید تا زمان حاضر، بالغ بر ۲۶۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان همچنین از افزایش ۳٫۲ درصدی پیک مصرف بار انرژی در تابستان سالجاری نسبت به تابستان سال ۹۷ خبر داد و گفت: پیک مصرف انرژی در تابستان سالجاری در تاریخ ۲۵ تیرماه و ساعت ۱۲ ظهر به اندازه ۴۹۴ مگاوات بوده است که در مقایسه با پیک بار مصرف انرژی در تابستان سال ۹۷، حدود ۱۶ مگاوات و معادل ۳٫۲ درصد بیشتر بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − سیزده =