کد خبر : 177747
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
-

‌افتتاح ۵۰ پروژ عمرانی در ورامین طی هفته دولت

‌افتتاح ۵۰ پروژ عمرانی در ورامین طی هفته دولت

به گزارش قائم آنلاین، حسین کاغذلو ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با هفته دولت، ۵۰ پروژ عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان در شهرستان ورامین افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود. وی ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه های منطقه برق،

به گزارش قائم آنلاین، حسین کاغذلو ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با هفته دولت، ۵۰ پروژ عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد و ۸۹۹ میلیون تومان در شهرستان ورامین افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه های منطقه برق، جهاد کشاورزی، آبفای روستایی، شهرداری، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، بخشداری، دهیاری ها و بنیاد مسکن است که در مجموع ۴۵ پروژه افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی می شود.

وی افزود: رفع پرباری و ضعف ولتاژ برق، اصلاح و بهینه سازی پست ۶۳ کیلوولت، اجرای آبیاری نوین در اراضی کشاورزی، پرورش قارچ، حفر و تجهیز چاه آب روستایی، تأمین برق و دیوار کشی حریم چاه های روستایی، احداث میادین، بوستان های محله ای، بهره برداری از سالن ورزشی، بهره برداری از واحدهای تویدی در حوزه رنگرزی و ریخته گری، بهره برداری از واحد اشتغال روستایی، اجرای طرح های هادی روستایی‌ و بهره برداری از پروژه های روستایی از جمله طرح های قابل افتتاح هفته دولت در ورامین است.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: در ایام هفته دولت عملیات احداث سالن چند منظوری روستای کلاته، واحد تولیدی چرم، مجتمع فرهنگی ورزشی، مجتمع فرهنگی بوستان جوان و مجتمع فرهنگی ورزشی شهرک فجر آغاز می شود.

کاغذلو تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، برای ۴۰۲ نفر به صورت مسقیم شغل ایجاد می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =