کد خبر : 177639
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
-

ایده‌بازار زیست‌فناوری توسعه می‌یابد

ایده‌بازار زیست‌فناوری توسعه می‌یابد

به گزارش قائم آنلاین، در رویداد کارآفرینی با محوریت زیست‌فناوری فرصتی برای ایده‌پردازی و تیم‌سازی در ایده بازار بیوتکنولوژی فراهم می شود تا شرکت کنندگان با مفاهیم این حوزه بیشتر آشنا شوند. این رویداد کارآفرینی با حضور منتورها، مشاوران، سرمایه‌گذاران و داوران تخصصی از صنعت زیست فناوری و ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری

به گزارش قائم آنلاین، در رویداد کارآفرینی با محوریت زیست‌فناوری فرصتی برای ایده‌پردازی و تیم‌سازی در ایده بازار بیوتکنولوژی فراهم می شود تا شرکت کنندگان با مفاهیم این حوزه بیشتر آشنا شوند.

این رویداد کارآفرینی با حضور منتورها، مشاوران، سرمایه‌گذاران و داوران تخصصی از صنعت زیست فناوری و ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

محورهای اصلی این رویداد شامل کیت های تشخیصی، داروهای زیستی، پزشکی بازساختی، زیست فناوری محیط زیست، زیست فناوری غذایی و پروبیوتیک، زیست فناوری و فناوری اطلاعات، سوخت زیستی و بیوتکنولوژی نفت و گاز، زیست فناوری کشاورزی و تجهیزات آزمایشگاهی می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد کارآفرینی با محوریت زیست فناوری توسط شاخه دانشجویی انجمن بیوتکنولوزی ایران و مدرسه پروتون و با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + یازده =