کد خبر : 177407
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

جانمایی تدفین شهدای گمنام در فاز ۸ شهر پردیس انجام گرفته است

جانمایی تدفین شهدای گمنام در فاز ۸ شهر پردیس انجام گرفته است

به گزارش قائم آنلاین، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران شهرستان، از جانمایی برای تشییع و تدفین شهدای گمنام در فاز ۸ شهر پردیس خبر داد. وی با اشاره به اینکه شهرستان پردیس تازه تاسیس است و شهر پردیس در زمان دفاع مقدس وجود نداشته است گفت: تدفین شهدای گمنام

به گزارش قائم آنلاین، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران شهرستان، از جانمایی برای تشییع و تدفین شهدای گمنام در فاز ۸ شهر پردیس خبر داد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پردیس تازه تاسیس است و شهر پردیس در زمان دفاع مقدس وجود نداشته است گفت: تدفین شهدای گمنام می تواند حال و هوای شهرستان را با معنویت بیشتر در آمیزد و به همین دلیل برنامه ریزی هایی برای تشییع و تدفین شهدای گمنام در فازهای جدید شهر پردیس انجام گرفته تا شهروندان بتوانند از عطر وجود و معنویت شهدا استفاده کنند.

رضایی با اشاره به اثر بخش بودن تدفین شهدای گمنام در نقاط مختلف شهرستان افزود: وجود این شهدا و حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای شهرستان مایه خیر و برکت است و برنامه هایی که در جوار حرم مطهر شهدای گمنام برگزار می شود با استقبال کم نظیری از سوی شهروندان روبرو شده است و ما باید بتوانیم در راه پاسداشت میراث گرانبهای شهدا با تمام وجود وارد عمل شویم و به وظیفه انقلابی و شرعی خود عمل کنیم.

وی از اعضای هیات امنای مزار شهدای شهرستان خواست برای برگزاری برنامه های معنوی و فرهنگی بیشتر، از تمام ظرفیت شهرستان استفاده کنند و تصریح کرد: مقبره الشهدای گمنام به تدریج به قطب فرهنگی و معنوی شهرستان تبدیل خواهد شد و تلاش باید این باشد با تدفین شهدای گمنام در فاز ۸ و ۱۱، برنامه های مناسبی تدوین و این اماکن مقدس نیز مانند دیگر مزار مطهر شهدا در شهرستان، پایگاه معنوی منطقه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =