کد خبر : 177280
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۳۵
-

تقدیر رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی از اقدام انقلابی رئیسی در برخورد با مفاسد

تقدیر رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی از اقدام انقلابی رئیسی در برخورد با مفاسد

به گزارش قائم آنلاین، محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از اقدام انقلابی «آیت الله رئیسی» در برخورد با مفاسد، آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات قوه قضائیه را اعلام نمود. متن این پیام به شرح ذیل

به گزارش قائم آنلاین، محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از اقدام انقلابی «آیت الله رئیسی» در برخورد با مفاسد، آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات قوه قضائیه را اعلام نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است:

حضرت آیت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضاییه
سلامٌ علیکم؛
انقلاب اسلامی در گام دوم خود نیازمند باز تعریف اصول و راهبردهای کلان خود در عرصه جهاد اقتصادی است و تحقق این مهم جز با همت و اراده‌ای راسخ و استمداد از خداوند متعال و برنامه‌ریزی عالمانه ممکن نخواهد بود.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم تا ضمن تشکر فراوان از رویکرد جنابعالی در برخورد با فساد اقتصادی و برگزاری دادگاه‌های مبارزه با مفسدین دانه درشت اقتصادی، آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی این دانشگاه در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات حضرتعالی را خدمتتان اعلام می‌دارم.

رجاء واثق دارم در پرتو عنایات اهل‌بیت علیهم‌السلام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی این تحول اساسی می تواند زمینه تعالی و رشد همه جانبه نظام اقتصادی و پیشگیری از آسیب‌ها را فراهم آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − هشت =