کد خبر : 177120
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

۳۲ نقطه و شهر لرستان میزبان شهدای گمنام است

۳۲ نقطه و شهر لرستان میزبان شهدای گمنام است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الله ناصرپور در گفت‌وگو ، با اشاره به این‌که طی سال‌های گذشته ۱۰۳ شهید گمنام در ۳۲ نقطه از استان تدفین شده‌اند، بیان کرد: از این تعداد ۱۷ نقطه دارای یادمان هستند و در ۱۱ نقطه یادمان‌ها در دست طراحی و اقدام هستند. وی با اشاره به این‌که چهار نقطه از

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الله ناصرپور در گفت‌وگو ، با اشاره به این‌که طی سال‌های گذشته ۱۰۳ شهید گمنام در ۳۲ نقطه از استان تدفین شده‌اند، بیان کرد: از این تعداد ۱۷ نقطه دارای یادمان هستند و در ۱۱ نقطه یادمان‌ها در دست طراحی و اقدام هستند.

وی با اشاره به این‌که چهار نقطه از محل‌های تدفین شهدای گمنام در استان هنوز یادمان ندارند، عنوان کرد: شهرداری‌های برخی از شهرها خوب پای کار آمدند و امامزاده‌های عشق ما را ساختند که اکنون به نمادی برای آن شهرها تبدیل شده است.

ناصرپور با بیان این‌که در ادامه راه خود در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان دو مشکل اساسی داریم، اظهار کرد: اول اینکه با نگاه به ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و گردشگری مذهبی به دغدغه‌ای برای مسئولان تبدیل نشده و دوم اعتبار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: اگر مسئولی دلش برای نظام و ارزش‌های انقلابی و دفاع‌مقدس بسوزد و بداند که این مراکز فرهنگی در پایداری امنیت ملی بیشترین تأثیر را می‌تواند داشته باشد و می‎تواند در جنگ نرم امروز بیشترین مقابله را داشته باشد، این مسئول دغدغه‌مند است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 6 =