کد خبر : 177157
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

عمار حکیم: تمام وزرای ضعیف و فاسد را استیضاح می‌کنیم

عمار حکیم: تمام وزرای ضعیف و فاسد را استیضاح می‌کنیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه وجود مخالفان توجه‌ها را به گزارش دستاوردهای دولت جلب می‌کند، تاکید کرد: تمامی وزرایی که ضعیف، فاسد و دارای سابقه بد شناخته می‌شوند را استیضاح خواهیم کرد. حکیم اظهار

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه وجود مخالفان توجه‌ها را به گزارش دستاوردهای دولت جلب می‌کند، تاکید کرد: تمامی وزرایی که ضعیف، فاسد و دارای سابقه بد شناخته می‌شوند را استیضاح خواهیم کرد.

حکیم اظهار کرد: در دیدارمان با جمعی از چهره‌های برجسته و شایسته مشاغل مختلف و اجتماع در دفتر بغداد بر برخی نکات مهم برای اینکه دولت به مسؤولیت‌های خود عمل کند، تاکید کردیم که مهم‌ترین آنها لزوم حفظ حاکمیت عراق و استقلال آن در تصمیم‌گیری‌های سیاسی است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به لزوم ایجاد ارتباطی مثبت میان تشکل‌ها از یک سو و کابینه و دولت‌های محلی از سوی دیگر و نیز میان خود این دولت‌های محلی تاکید کرد: باید گام‌های جدی برای ارائه خدمات از طریق آغاز طرح‌های خدماتی استراتژیک برداشته شوند.

او در ادامه بر اهمیت ارائه رویکردی برای تقویت اقتصاد از راه حمایت از بخش خصوصی، ایجاد فرصت‌های شغلی و ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران، تقویت ساختار امنیتی و اطلاعاتی و نیز افزایش فشارها بر گروهک‌های تروریستی تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − سیزده =