کد خبر : 177208
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
-

شهر کالسکه در تایلند

شهر کالسکه در تایلند

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام لحظه آخر، یکی از این جاذبه‌های جذاب و دوست‌داشتنی این کشور، شهر کالسکه‌ها بوده که بسیار جالب است. نام اصلی این شهر زیبا که سومین شهر بزرگ تایلند به‌حساب می‌آید، ناخون لامپانگ است که به لامپنگ هم معروف هست. قدمت این شهر به قرن هفتم برمی‌گردد از همین رو بناهای

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام لحظه آخر، یکی از این جاذبه‌های جذاب و دوست‌داشتنی این کشور، شهر کالسکه‌ها بوده که بسیار جالب است. نام اصلی این شهر زیبا که سومین شهر بزرگ تایلند به‌حساب می‌آید، ناخون لامپانگ است که به لامپنگ هم معروف هست. قدمت این شهر به قرن هفتم برمی‌گردد از همین رو بناهای تاریخی زیادی در آن وجود دارد. لامپنگ در فاصله ۶۰۱ کیلومتری شمال بانکوک واقع‌ شده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده تور کوالالامپور اینجا کلیک کنند.

در سرتاسر این شهر کالسکه‌ها و واگن‌هایی توسط اسب‌ها به این سمت و آن سمت کشیده می‌شود که فضایی آرامش‌بخش را مهیا کرده است. این شهر انتخابی فوق‌العاده برای گردشگران تور تایلند هست که می‌توانند در آن روزی خاطره‌انگیز را سپری کنند؛ وجود غذاهای سنتی تایلندی، خیابان‌های دیدنی، مرکز حفاظت از فیل‌ها، ساختمان‌های باستانی با معماری زیبا، بازار hung Kwiang، موزه‌های تاریخی، پارک ملی چائو سان و … شما را حسابی سرگرم می‌کنند.

البته در مالزی هم مرکزی پیشرفته برای نگه‌داری از فیل‌ها وجود دارد که گردشگران تور مالزی می‌توانند از آن دیدن کنند و فرزندانشان را با این حیوان دوست‌داشتنی آشنا سازند. در این مکان اطلاعات بسیار مفیدی از نحوه زندگی و نوع تغذیه فیل‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در شهر دبی هم برای جذب گردشگر بیشتر، تلاش‌ های فراوانی صورت گرفته که هرروز هم تصمیمات جدیدی در این راستا صورت می‌ گیرد. مسئولین این شهر هم طرح‌ هایی برای ایجاد مکانی همچون لامپنگ در نظر دارند که کالسکه‌ هایی در آن قرار دهند و فضایی برای گشت و گذار ایجاد کنند تا گردشگران تور دبی بتوانند همراه با کودکان خود از گذران وقت در این مکان لذت ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =