کد خبر : 177186
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
-

درددل یک مرغ‎دار…

درددل یک مرغ‎دار…

به گزارش قائم آنلاین، علی صفربیرانوند در گفت‎وگو ، در خصوص گرانی‎های اخیر مرغ اظهار کرد: کار از ریشه خراب است و با اینکه نامه‎نگاری‎های زیادی با مسئولان امر کرده‎ایم اما متاسفانه تاثیری نداشته است. وی ادامه داد: تمام مشکل ما به شرکت پشتیبانی امور دام برمی‎گردد، حرف ما این است که با تولیدکنندگان قرارداد

به گزارش قائم آنلاین، علی صفربیرانوند در گفت‎وگو ، در خصوص گرانی‎های اخیر مرغ اظهار کرد: کار از ریشه خراب است و با اینکه نامه‎نگاری‎های زیادی با مسئولان امر کرده‎ایم اما متاسفانه تاثیری نداشته است.

وی ادامه داد: تمام مشکل ما به شرکت پشتیبانی امور دام برمی‎گردد، حرف ما این است که با تولیدکنندگان قرارداد ببندند و نهاده‎ها را خودشان توزیع کنند اما این کار را انجام نمی‎دهند و نهاده‎ها هر روز یک قیمت دارد.

صفربیرانوند با اشاره به اینکه در طول سال چهار دوره جوجه‎ریزی داریم، تصریح کرد: در دوره قبل که حدود ۵۰ روز پیش بود، قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بین ۶۸۰۰ تا ۶۹۰۰ تومان بود که ۶۰ میلیون تومان ضرر کردم اما حالا اعلام کرده‎اند قیمت کیلویی ۹۲۵۰ است.

مدیرعامل تعاونی اتحادیه مرغداران شهرستان خرم‎آباد با اشاره به مشکل تامین نهاده‎ها، تصریح کرد: اگر می‎خواهند این مشکل حل شود باید نهاده‎ها را به ما بدهند اما دلال‎ها ورود کرده و مجبوریم نهاده‎ها را از آنان بگیریم.

وی با بیان اینکه برای هر تریلی بار نهاده‎ها باید ۲۵ میلیون ریال پشت بارنامه بدهیم، اضافه کرد: دو دوره سویا به ما داده‎اند که تمام آن آلودگی و خاک بود. قیمت جوجه‎ها که می‎خریم بیشتر شده، واکسن یا نیست یا تقلبی است و با قیمت چند برابر به فروش می‎رسد، مرغ‎دار مجبور است که واکسن بزند وگرنه جوجه‎ها می‎میرند اما کسی نیست که حرف دل ما را بشنود.

صفربیرانوند تاکید کرد: ۱۰۰۰ تومان قیمت مرغ را بیشتر می‎کنند اما از آن‎طرف قیمت نهاده‎ها چند برابر می‎شود و سود آن به دلالان می‎رسد.

وی با بیان اینکه مرغ‎داران مظلوم واقع شده‎ایم، اضافه کرد: با این شرایط چاره‎ای نداریم جزء اینکه کار را تعطیل کنیم. دولت نهاده‎ها را در اختیار ما قرار دهد تا تولیدات با قیمت مناسب به دست مردم برسد و دست دلالان کوتاه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − یک =