کد خبر : 177084
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
-

حجاج کرمانشاه ۲ شهریور بازمی‌گردند

حجاج کرمانشاه ۲ شهریور بازمی‌گردند

به گزارش قائم آنلاین، حامد دارابی در گفت و گو ، با اشاره به اتمام اعمال حج زائرین کرمانشاه در سرزمین وحی، اظهارکرد: زائرین استان روز هشتم ذی الحجه(۱۹ مرداد)عازم سرزمین عرفات شدند و تاپایان روز بعد در این سرزمین مقدس بیتوته کردند. وی افزود: در روز ۱۰ ذی الحجه(۲۱ مرداد) زائرین کرمانشاهی بعد از

به گزارش قائم آنلاین، حامد دارابی در گفت و گو ، با اشاره به اتمام اعمال حج زائرین کرمانشاه در سرزمین وحی، اظهارکرد: زائرین استان روز هشتم ذی الحجه(۱۹ مرداد)عازم سرزمین عرفات شدند و تاپایان روز بعد در این سرزمین مقدس بیتوته کردند.

وی افزود: در روز ۱۰ ذی الحجه(۲۱ مرداد) زائرین کرمانشاهی بعد از رمی جمرات و قربانی کردن گوسفند، حاجی شدند و طی روزهای ۱۱ و ۱۲ ذی الحجه در سرزمین منا بیتوته کرده و غروب روز دوازدهم به شهر مکه بازگشتند.

مدیرحج و زیارت استان تصریح کرد: حجاج استان طی چند روز گذشته اعمال حج خود را به خوبی به اتمام رساندند.

وی یادآور شد: این حجاج سه شنبه و چهارشنبه این هفته شهر مکه را به مقصد مدینه منوره ترک خواهند کرد تا پس از اقامتی چند روزه در شهر رسول الله(ص) در روزهای دوم و سوم شهریور از طریق فرودگاه این شهر به کرمانشاه بازگردند.

دارابی اضافه کرد: طی این دو روز حجاج استان به همراه دو کاروان از استان های همدان و ایلام، جمعا به تعداد ۱۱۵۰ نفر طی پنج پرواز به کرمانشاه بازخواهند گشت.

وی از احتمال تاخیر در پروازهای بازگشت حجاج استان خبرداد و گفت: طی دو روزی که پروازهای بازگشت راه اندازی شده، به دلیل حجم بالای زائرینی که درحال بازگشت هستند، شلوغی فرودگاه و پارکینگ های آن، شاهد تاخیر در پروازها بوده ایم.

مدیرحج و زیارت استان تصریح کرد: البته امیدواریم تا ظرف چند روز آینده که زمان بازگشت حجاج استان خواهد بود، تاحدودی از شلوغی فرودگاه کاسته شود و تاخیر کمتری داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زائرین کرمانشاهی در صحت و سلامت کامل هستند و خوشبختانه مراسم حج خود را در امنیت و عزتمندانه به جا آورده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 5 =