کد خبر : 177139
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

تذکر نماینده سیستان و بلوچستان در مورد حاشیه‌نشینی

تذکر نماینده سیستان و بلوچستان در مورد حاشیه‌نشینی

به گزارش قائم آنلاین، حبیب‌الله دهمرده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور، گفت: شما به رغم مصوبات، قول و وعده‌ها برای رفع مشکلات مردم سیستان و بلوچستان چه کردید؟ متاسفانه در اثر سوء مدیریت بیشتر فرصت‌ها بدل به تهدید شده است. خشکسالی‌های پی‌درپی ناشی از عدم پرداخت حق‌آبه در

به گزارش قائم آنلاین، حبیب‌الله دهمرده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور، گفت: شما به رغم مصوبات، قول و وعده‌ها برای رفع مشکلات مردم سیستان و بلوچستان چه کردید؟ متاسفانه در اثر سوء مدیریت بیشتر فرصت‌ها بدل به تهدید شده است. خشکسالی‌های پی‌درپی ناشی از عدم پرداخت حق‌آبه در این استان بوده که منجر به خشکیدن دریاچه هامون و تبدیل آن به کانون ریزگردها و بسته شدن مرز شده است.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس گفت: نبود بنگاه‌های ریز و درشت و بسته شدن تعداد اندک موجود، تعلل و تاخیر در انتقال آب دریای عمان علی رغم مصوبات، عدم اراده جدی در تقسیم استان به عنوان یک ظرفیت باعث شده است که سرزمین استراتژیک سیستان و بلوچستان تخلیه شده و به سرنوشت شوم حاشیه نشینی دچار شود، شما چه جوابی در پیشگاه خداوند و تاریخ خواهید داد؟

وی در پایان خطاب به وزرا و هیئت دولت و تاکید کرد: گرانی کمرشکن، بیکاری، ریزگردها، آب شرب نامناسب، حاشیه نشینی، تاخیر در پرداخت خسارات ناشی از سیل، نبود گازرسانی و ناشی از سوءمدیریت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 17 =