کد خبر : 176938
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

آزادگان اولین صادرکنندگان انقلاب اسلامی بودند

آزادگان اولین صادرکنندگان انقلاب اسلامی بودند

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی آقازاده در همایش «الماس‌های درخشان» با اشاره به سالروز ورود قهرمانانه آزادگان به کشور، اظهار کرد: قرار گرفتن این سالروز بین دو عید بزرگ بسیار ارزشمند است. وی افزود: آزادگان بعد از گذشت ۳۰ سال هنوز افتخار و زینت انقلاب اسلامی هستند و در حقیقت کار آنها کمتر از شهادت

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی آقازاده در همایش «الماس‌های درخشان» با اشاره به سالروز ورود قهرمانانه آزادگان به کشور، اظهار کرد: قرار گرفتن این سالروز بین دو عید بزرگ بسیار ارزشمند است.

وی افزود: آزادگان بعد از گذشت ۳۰ سال هنوز افتخار و زینت انقلاب اسلامی هستند و در حقیقت کار آنها کمتر از شهادت و جانبازی نیست.

استاندار مرکزی تصریح کرد: آزادگان به ‌عنوان سفیران انقلاب اسلامی در دست رژیم متخاصم صدام گرفتار بودند و در دوران اسارت بیشترین و سخت‌ترین شکنجه‌های روحی و جسمی را تحمل کردند.

آقازاده بیان کرد: رفتار و کردار آزادگان برای دنیا عبرت‌آموز بود. آزادگان اولین صادرکنندگان انقلاب اسلامی بودند که تمام ملت‌ها رفتار آنها را تحسین کردند؛ البته هنوز هم برخی گفتار و رفتار آنها تازگی دارد.

وی ادامه داد:  آزادگان در سخت‌ترین و دشوار ترین شرایط استقامت و ایستادگی کردند به همین سبب  یادگاری‌های ارزشمند و ماندگاری هستند.

وی اضافه کرد: به رغم این که ۳۰ سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد اما گرامی‌داشت حماسه آفرینی آزادگان و انتقال آن به نسل جوان ضرورت دارد و باید این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی امنیت پایدار کشور را نتیجه مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آزادگان دانست و گفت: این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها باید برای نسل جوان تبیین شود. تحقق این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی در کشور است تا مجاهدت‌ها و فداکاری‌های آزادگان در تاریخ دنیا ثبت شود.

آقازاده اضافه کرد: تمام دستگاه‌های استان و ادارات مکلف به رسیدگی به درخواست‌های آزادگان و خانواده های آنها هستند. مسئولی که به درخواست‌های آزادگان و خانواده‌های آنها کم‌توجهی کند، قطعاً جایگاه مسئولیت را اشغال کرده و باید با او برخورد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =