کد خبر : 176519
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
-

دیدار فرماندهان قسام و گروهان‌های قدس

دیدار فرماندهان قسام و گروهان‌های قدس

به گزارش قائم آنلاین، مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد، یحیی سنوار در جریان بازدید از منزل خانواده‌ای فلسطینی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به منظور تبریک عید سعید قربان، اظهار کرد، جنبش متبوعش و دیگر گروه‌های مقاومت و جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین همچنان به آماده سازی خود برای نبرد آزادسازی

به گزارش قائم آنلاین، مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد، یحیی سنوار در جریان بازدید از منزل خانواده‌ای فلسطینی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به منظور تبریک عید سعید قربان، اظهار کرد، جنبش متبوعش و دیگر گروه‌های مقاومت و جریان‌های ملی و اسلامی فلسطین همچنان به آماده سازی خود برای نبرد آزادسازی فلسطین ادامه می‌دهند.

سنوار تصریح کرد که طی روزهای اخیر فرماندهان ارشد گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس و گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی با هم دیدار کردند و در این دیدار شماری از رهبران سیاسی دو طرف نیز حضور داشتند.

وی اشاره کرد که این دیدار شش ساعت به طول انجامید و طی آن بحث و گفت‌وگوهای مفصلی در مورد پروژه آزادسازی فلسطین و مقدمات آن و مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه غزه انجام شد.

یحیی سنوار تاکید کرد: ما و برادرانمان در جنبش جهاد اسلامی به تلاش‌های شبانه روزی خود ادامه می‌دهیم و همه شاهد پیشرفت فعالیت‌های ملی مقاومت هستند که بارزترین نشانه آن تشکیل هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره و اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت در غزه است.

سنوار افزود که تمامی گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه به طور شبانه روزی در حال آماده سازی خود برای نبرد آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان به شهر و دیار خود هستند و در این راستا پیشرفت‌های زیادی هم کرده‌اند.

وی اظهار کرد: مقاومت لحظه‌ای از تقویت توان موشکی و حفر تونل در مرزهای غزه دست نخواهد کشید و فرزندان این ملت به طور شبانه روزی در تلاش برای تحقق این هدف هستند.

سنوار تهدید کرد، اگر اسرائیل به فکر یورش به داخل غزه بیفتند آن را با شکست روبه‌رو می‌کنیم. ارتش اشغالگر را در صورت ورود به غزه شکست خواهیم داد و موشک‌هایمان را بر سر شهرهای اسرائیل فرو می‌ریزیم اگر اشغالگران به فکر جنگ با ما بیفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =