کد خبر : 176451
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
-

آذربایجان غربی جز ۴ استان موفق در مبارزه با موادمخدر است

آذربایجان غربی جز ۴ استان موفق در مبارزه با موادمخدر است

به گزارش قائم آنلاین، سعید عمرانی در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزارشد، افزود: باتوجه به اینکه آذربایجان غربی جز ۴ استان قطب مبارزه با مواد مخدر درکشور است باید مجمع ویژه مبارزه بامواد مخدر در استان تاسیس شود. عمرانی با اشاره به اینکه

به گزارش قائم آنلاین، سعید عمرانی در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزارشد، افزود: باتوجه به اینکه آذربایجان غربی جز ۴ استان قطب مبارزه با مواد مخدر درکشور است باید مجمع ویژه مبارزه بامواد مخدر در استان تاسیس شود.

عمرانی با اشاره به اینکه باید سیاست‌ها ونگرش های ستاد مبارزه با مواد مخدر برای کاهش گرایش به مواد مخدر درکشور تغییر یابد تصریح کرد: در چهل سال گذشته اقدامات خوبی در جهت مبارزه بامواد مخدر انجام شده ولی برای کاهش گرایش به مواد مخدر باید کارهای فرهنگی قوی انجام شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های کشور درجهت مبارزه با این معضل استفاده کرد خاطرنشان کرد: برای اثر گذار کردن اقدامات ستاد و کاهش تقاضا درکشور باید معتادان متجاهر را سروسامان دهیم.

عمرانی یاد آور شد: وجود معتادان متجاهر در سطح شهر باعث می شود قبح اعتیاد در بین جوامع ریخته شود بنابراین لازم است دراین مورد کارهای اساسی انجام شود.

وی آذربایجان غربی را یکی از چهار استان مهم وموفق در حوزه مبارزه بامواد مخدر دانست و خاطر نشان کرد: استان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت و همسایگی با چند کشور شدایط ویژه ای در خصوص مبارزه بامواد مخدر در کشور دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + یازده =