کد خبر : 176236
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

راه اندازی بانک اطلاعات سازمان‌های مردم نهاد در یزد

راه اندازی بانک اطلاعات سازمان‌های مردم نهاد در یزد

به گزارش قائم آنلاین، فخرالسادات خامسی هامانه شامگاه سه شنبه در نشست خبری که در سالن موحدین استانداری یزد برگزار شد با اشاره به گزارشی از سازمان‌های مردم نهاد استان یزد، گفت: ۷۰۰ سازمان مردم نهاد در استان یزد در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند. مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خاطرنشان کرد: سمن‌های

به گزارش قائم آنلاین، فخرالسادات خامسی هامانه شامگاه سه شنبه در نشست خبری که در سالن موحدین استانداری یزد برگزار شد با اشاره به گزارشی از سازمان‌های مردم نهاد استان یزد، گفت: ۷۰۰ سازمان مردم نهاد در استان یزد در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خاطرنشان کرد: سمن‌های فعال استان یزد در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند و تقریبا بیش از ۶۶ درصد از این سمن‌ها فعال هستند که آمار بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های اخیر شاهد رشد ۶ تا ۷ برابری سمن‌های جوانان در استان یزد بودیم افزود: با مقایسه سال ۹۷ با ۹۶ به این مسئله می‌رسیم که در صدور پروانه فعالیت با رشد صددرصدی مواجه بودیم.

خامسی هامانه اظهار داشت: در سال ۹۷ تنها استانی بودیم که تمام برنامه‌های حوزه‌های اجتماعی را صدر صد از طریق غیردولتی برگزار کردیم که این کار در سطح کشور یک کار ارزشمند محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های گفتگو محور، نشست‌های صمیمانه سازمان‌های مردم نهاد با مسئولان و استاندارد یزد، برنامه‌هایی برای ارزیابی عملکرد سازمان‌های مردم نهاد شهرستان‌ها، شبکه ‌سازی موضوعی با رویکرد ارتقا سطح دانش تخصصی متناسب با رشته تخصصی، تشکیل نخستین جلسه سازمان‌های مردم نهاد با مدیریت بحران در استان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای از دیگر برنامه‌هایی است در استان برای سازمان‌های مردم نهاد و با همراهی و همکاری خودشان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعات سازمان‌های مردم نهاد در یزد راه اندازی می‌شود را در دستور کار داریم اضافه کرد: این بانک اطلاعات کاربردهای بسیار دارد که با منتشر شدن آن می‌تواند در اختیار کسانی قرار گیرد که علاقه‌مند به استفاده از این ظرفیت‌ها در استان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 13 =