کد خبر : 176124
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

سقوط پهپاد در دماوند هنگام شناسایی کوهنورد مفقود شده

سقوط پهپاد در دماوند هنگام شناسایی کوهنورد مفقود شده

به گزارش قائم آنلاین، رئیس امداد و نجات فدراسیون کوه‌نوردی در گفت‌وگو ، در باره ی انتقال پیکر زن کوهنورد گفت: بر اساس آخرین اخبار رسیده از ساعت ۵ صبح امروز یک تیم ۱۰ نفره مجهز به لوازم و ابزار فنی جهت بالاکشی کوهنورد حادثه دیده مسیر شمال شرقی دماوند به منطقه اعزام گردیدند و

به گزارش قائم آنلاین، رئیس امداد و نجات فدراسیون کوه‌نوردی در گفت‌وگو ، در باره ی انتقال پیکر زن کوهنورد گفت: بر اساس آخرین اخبار رسیده از ساعت ۵ صبح امروز یک تیم ۱۰ نفره مجهز به لوازم و ابزار فنی جهت بالاکشی کوهنورد حادثه دیده مسیر شمال شرقی دماوند به منطقه اعزام گردیدند و در حال حاضر در تلاش برای بیرون کشیدن پیکر وی هستند.

او همچنین افزود: محل پیکر این زن کوه نورد بسیار خطرناک و پر از ریزش سنگهای یخچالی است که این کار را برای تیم هلال احمر و جستجو کننده سخت می‌کند. همچنین تلاش می شود تا پایان ساعات باقیمانده امروز پیکر وی به ناندل منتقل گردد.

او با بیان اینکه در حین جستجو و انتقال پیکر زن کوه نورد پهپاد هلال احمر سقوط کرده، گفت: متاسفانه در جریان جستجوها یک فروند پهپاد که در عملیات جستجوی پیکر کوهنورد در منطقه استفاده شده و متعلق به تیم امداد کوه است سقوط کرده و از بین رفته است. هزینه ی این پهپاد ۲۵ میلیون تومان بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 1 =