کد خبر : 175887
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

سه روایت درباره عید قربان

سه روایت درباره عید قربان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز، مهرداد بابایی اظهار کرد: از ۱۲ مرداد تا ۱۸ مرداد ماه جاری، تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده توسط پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس ۱۱۵ البرز بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ تماس تلفنی بوده است. وی ادامه داد: طی این

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز، مهرداد بابایی اظهار کرد: از ۱۲ مرداد تا ۱۸ مرداد ماه جاری، تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده توسط پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس ۱۱۵ البرز بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ تماس تلفنی بوده است.

وی ادامه داد: طی این مدت سه هزار و ۲۲۳ ماموریت نیز توسط تکنسین‌های پرتلاش اورژانس انجام گرفت.

بابایی افزود: در جریان انجام این تعداد ماموریت‌ها؛ ۴۴۷مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و دو هزار و ۷۷۵ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی بود.

وی توضیح داد: تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ البرز بالغ بر هزار و ۲۸۰بوده و هزار و ۳۳۲نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

این مسئول تاکید کرد: در هفته‌ای که گذشت اورژانس هوایی البرز با اعزام به ۶ ماموریت، ۱۱ مصدوم بدحال را ضمن ارائه خدمات درمانی ویژه حفظ حیات به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داد که از جمله می‌توان به عملیات انتقال دو مصدوم حادثه سقوط خودرو به دره در محدوده شهرستانک جاده چالوس اشاره کرد.

بابایی افزود: به هموطنان توصیه می شود در صورت مواجهه با حوادث ترافیکی، ابتدا از وجود مصدوم در صحنه مطمئن شده و سپس با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و ضمن ارائه اطلاعات لازم از تعداد مصدومین و وضعیت آنها و آدرس دقیق ، به توصیه های کارشناسان پاسخگو توجه کرده و تا رسیدن آمبولانس آنها را به کار گیرند.

وی گفت: در حوادث مردم باید  باید از مداخله افراد ناآگاه و جابجایی غیر اصولی مصدوم جلوگیری کرده و از تجمع در محل خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + شش =