کد خبر : 175706
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

یک ستاره متولد شده است

یک ستاره متولد شده است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مارکا، آن روز فرا رسید، روزی که هرگز فراموش نخواهد شد و در یاد هواداران اتلتیکومادرید خواهد ماند. آن روز با گذشت زمان به عنوان بازی یاد خواهد شد که ژائو فلیکس نخستین نمایش درخشانش را با پیراهن اتلتیکو به ثبت رساند. این اتفاق در دهم آگوست در

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مارکا، آن روز فرا رسید، روزی که هرگز فراموش نخواهد شد و در یاد هواداران اتلتیکومادرید خواهد ماند. آن روز با گذشت زمان به عنوان بازی یاد خواهد شد که ژائو فلیکس نخستین نمایش درخشانش را با پیراهن اتلتیکو به ثبت رساند.

این اتفاق در دهم آگوست در دیدار برابر یوونتوس رخ داد. یک درس برای مهاجم جوان پرتغالی. او تنها به۳۰ دقیقه نیاز داشت تا توانایی‌اش را نشان دهد و تماشاگران حاضر در ورزشگاه آره نا فرندز را وادار به تحسین کند. حتی دیگو پابلو سیمئونه هم پس از گل دوم مهاجم ۱۹ ساله‌اش به وجد آمد. دو ضربه دیدنی‌اش دو گل فوق‌العاده را به ثبت رساند. فلیکس پس از بازی گفت: آن دو گل خوب برای پیروزی به تیم کمک کردند.

فلیکس که پیش فصل خوبی را با اتلتیکومادرید گذارند، فصل گذشته با پیراهن بنفیکا درخشید و به همین خاطر یک قرارداد نجومی را به امضا رساند. مهاجم پرتغالی با قراردادی به ارزش ۱۲۷.۲ میلیون یورو گران‌ترین انتفال تاریخ تیم مادریدی لقب گرفت.

فلیکس دیشب برابر یوونتوس، یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های اروپا درخشید. او پیش از این چنین نمایشی در جشنواره گل برابر رئال مادرید داشت که روخی بلانکو با نتیجه ۷ بر ۳ همشهری‌اش را شکست داد. فلیکس یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.  هم‌چنین برابر تیم منتخب MLS نیز نمایش خوبی داشت و علاوه بر گلزنی یک پاس گل هم داد. سطح بازیکن پرتغالی در پیش فصل خیلی بالا بود.

دیدار برابر یوونتوس دوئل یک نسل بود. ستاره جدید پرتغال برابر کریستیانو رونالدو قرار گرفت. این بار ستاره جوان برابر مهاجم باتجربه پیروز شد. رونالدو در گلزنی ناکام بود و تک گل یوونتوس را سامی خدیرا به ثمر رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =