کد خبر : 175511
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

نشست هم اندیشی رئیس دفتر دادستان کل کشور با خبرنگاران

نشست هم اندیشی رئیس دفتر دادستان کل کشور با خبرنگاران

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دادستانی کل کشور، علی اکبر بختیاری در این نشست ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و ابلاغ پیام تبریک دادستان کل کشور به مناسبت این روز به خبرنگاران و با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی توسط رسانه‌ها، ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران که قشر فرهیخته جامعه هستند در این مسیر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دادستانی کل کشور، علی اکبر بختیاری در این نشست ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و ابلاغ پیام تبریک دادستان کل کشور به مناسبت این روز به خبرنگاران و با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی توسط رسانه‌ها، ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران که قشر فرهیخته جامعه هستند در این مسیر تعامل ویژه‌ای داشته باشند و با اقداماتی که صورت می‌دهند از نفوذ دشمن جلوگیری کرده و اجازه ندهند که دشمن از سنگر آن‌ها وارد استحکامات نظام جمهوری اسلامی شود.

رئیس دفتر دادستان کل کشور خطاب به خبرنگاران خاطرنشان کرد: قطعا شما این توانایی را دارید و همانند سربازان و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس خواهید توانست که از این سنگر‌ها پاسداری و حراست نموده و از نفوذ دشمن جلوگیری کنید.

وی با بیان اینکه خبرنگار، سرباز جبهه نرم نظام است، با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی اذعان کرد: معتقد به اطلاع رسانی هستیم، ولی واقعیت این است تا زمانی که رایی قطعی نشود به موجب قانون اجازه اطلاع رسانی در مورد آن را نداریم.

رئیس دفتر دادستان کل کشور افزود: گاهی اوقات عوارض یک خبر ممکن است آبروی چند ساله یک فرد را از بین ببرد، لذا احتیاط در این زمینه لازم است.

بختیاری در پایان اظهار کرد: علاقمند به تعامل بیشترباخبرنگاران برای خدمت رسانی شفاف و روشن هستیم تا حقوق مردم و حقوق عامه حفظ شود.

در این نشست خبرنگاران، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در حوزه اطلاع رسانی در مجموعه دادستانی کل کشور پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − یازده =