کد خبر : 175342
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

صادرات محصولات کشاورزی پیشوا به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس

صادرات محصولات کشاورزی پیشوا به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس

به گزارش قائم آنلاین، حسین عباسی در حاشیه بازدید از گلخانه های پرورش گل زینتی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: ۶۵۰ بهره بردار کشت گلخانه ای در پیشوا سالانه ۳۹۰ هزار تن محصولات گلخانه ای تولید می کنند. وی با بیان اینکه محصولات صیفی و گلخانه ای شهرستان پیشوا به کشورهای اروپایی

به گزارش قائم آنلاین، حسین عباسی در حاشیه بازدید از گلخانه های پرورش گل زینتی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: ۶۵۰ بهره بردار کشت گلخانه ای در پیشوا سالانه ۳۹۰ هزار تن محصولات گلخانه ای تولید می کنند.

وی با بیان اینکه محصولات صیفی و گلخانه ای شهرستان پیشوا به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد، افزود: گلخانه داران به تولید گل های زینتی با توجه به ریسک پذیری بیشتری که دارد، کمتر ورود کرده و در حال حاضر سالانه حدود دو میلیون شاخه گل از شهرستان پیشوا به دیگر کشورها صادر می شود.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به اعطای تسهیلات با نرخ سود ۹ درصدی دولت به گلخانه داران، گفت: قرار است با استفاده از همین تسهیلات، ۲۰ هکتار به سطح زیر کشت واحد تولید گل های زینتی اضافه شود که بی شک در اقتصاد منطقه تاثیرگذار بوده و موجب تشویق سایر گلخانه داران خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عمده مشکل کشاورزان پیشوا در مباحث اعتباری و مالی است و اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به این بخش می تواند انگیزه فزاینده ای برای فعالان حوزه کشاورزی به ویژه گلخانه داران ایجاد نماید.

عباسی افزود: در شهرستان پیشوا مشوق های مختلفی چه در بحث تسهیلات دولتی و چه در بخش همکاری های محلی و درون شهرستان انجام می گیرد و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا موانع را از سر راه سرمایه گذار برداشته و زمینه رونق اشتغال و تولید را در منطقه فراهم نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + چهارده =