کد خبر : 175360
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
-

آلیسون سوپر جام اروپا را از دست داد

آلیسون سوپر جام اروپا را از دست داد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، با قهرمانی چلسی در لیگ اروپا و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، این دو تیم باید در استانبول برای تصاحب عنوان قهرمانی سوپرجام اروپا در شهر استانبول برابر هم قرار بگیرند. آلیسون بکر، بهترین دروازه‌بان کوپا آمه‌ریکا و فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برابر نوریچ

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، با قهرمانی چلسی در لیگ اروپا و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، این دو تیم باید در استانبول برای تصاحب عنوان قهرمانی سوپرجام اروپا در شهر استانبول برابر هم قرار بگیرند.

آلیسون بکر، بهترین دروازه‌بان کوپا آمه‌ریکا و فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برابر نوریچ مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. با تایید کادر فنی لیورپول، این دروازه‌بان قادر به همراهی تیمش در دیدار سوپر جام اروپا نیست و به همین خاطر او غایب بزرگ تیمش در این دیدار خواهد بود.

بعد از مصدومیت آلیسون در دیدار برابر نوریچ، آدرین، دروازه‌بان اسپانیایی که از وستهام خریداری شد برای اولین بار برای تیمش به میدان رفت و یک اشتباه در بازی نخست خود داشت و پوکی که فصل قبل توانسته بود ۲۹ گل در لیگ دسته یک انگلیس به ثمر برساند، دروازه این دروازه‌بان اسپانیایی را باز کرد.

دیدار دو تیم لیورپول و چلسی چهارشنبه همین هففته برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان سوپرجام اروپا مشخص شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 13 =