کد خبر : 175263
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
-

مردم نگران سهمیه‌بندی بنزین نباشند

مردم نگران سهمیه‌بندی بنزین نباشند

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: انسان مومن در همه زمینه‌ها نیاز مبرم به تقوا دارد، تقوا در کار تجارت هم لازم است، کسی که در مسیر اقتصاد حرکت می‌کند اگر تقوای اقتصادی نداشته باشد دزد

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: انسان مومن در همه زمینه‌ها نیاز مبرم به تقوا دارد، تقوا در کار تجارت هم لازم است، کسی که در مسیر اقتصاد حرکت می‌کند اگر تقوای اقتصادی نداشته باشد دزد می‌شود و زندگی مردم را جارو می‌کند.

وی افزود: اگر در مسائل اقتصادی تقوا باشد نه تنها به اموال بیت المال و زندگی مردم تجاوز نمی‌شود بلکه مسیر کسب و کار حلال به فقرا و نیازمندان جامعه نیز کمک می‌شود.

امام جمعه موقت بشاگرد گفت: در زمینه مسائل اجتماعی و سیاسی نیز نیاز به تقوا است، همه رده‌های مردمی از مردم عادی گرفته تا فعالین سیاسی و مسئولان کشور باید تقوا را در تمامی مسائل رعایت کنند.

ابراهیمی ادامه داد: اگر شخصی که در منصب ریاست و قدرت است فاسد باشد و از تقوا برخوردار نباشد برای جامعه مضر و آسیب رسان است.

وی ابراز داشت: یکی از شرم آورترین حرکتی که وزارت خزانه داری آمریکا انجام داد تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه موقت بشاگرد بیان کرد: وقتی سپاه مقتدر ما در خلیج فارس پهپاد پیشرفته آمریکایی را سرنگون کرد بار سنگین روانی آن به قدری روی ایالات متحده آمریکا زیاد بود که دیوانه وار آمدند و مقام معظم رهبری را تحریم کردند و بعد از آن نیز وزیر امور خارجه کشور را تحریم کردند.

 ابراهیمی ابراز داشت: تحریم رهبری، وزیر امور خارجه و مسؤولان عالی رتبه کشور ایران نشان از سرخوردگی و درماندگی کامل آمریکا و حاکمان روسیاه فعلی کاخ سفید است.

وی با اشاره به دشمنی تاریخی آمریکا با ملت ایران گفت: از سال‌های ابتدایی انقلاب همه مسئولین و نظام ما را تحریم کرده‌اند اما هرچقدر که از انقلاب گذشته است بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده شده و کشور ایران در همه صحنه‌ها روز به روز مقتدرتر شده است و پاسخ آنان را در همه زمینه‌ها داده است.

امام جمعه موقت بشاگرد افزود: در حوزه خلیج فارس کشورهای مرتجع عرب به ویژه عربستان سعودی به عنوان عابربانک اسرائیل در منطقه، میلیاردها دلارهای نفتی را تبدیل به اسلحه می‌کنند و به جان مردم مظلوم یمن می‌افتند.

ابراهیمی بیان داشت: عربستان سعودی و اربابانش بدانند که نفس‌های آخرشان را می‌کشند، اگر صدسال دیگر نیز عربستان سعودی به خشونت و جنگ نیابتی در منطقه ادامه دهد روز به روز شکست آنها قطعی‌تر خواهد شد و امروز پیروزی ازان ملت مقاومت و جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: آمریکا، انگلیس و هم پیمانانشان بدانند که اگر باز هم دست از پا خطا کنند و به خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران نزدیک شوند بازهم مقتدرانه در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد.

امام جمعه موقت شهرستان بشاگرد در پایان گفت: مردم نگران سهمیه بندی بنزین نباشند و مراقب توطئه‌های دشمن باشند تا فریب نخورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − هفت =