کد خبر : 175092
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
-

عابدی: اختلاف قیمت دلار ۴۲۰۰ تومانی و نیمایی را به بیمه‌ها بدهید

عابدی: اختلاف قیمت دلار ۴۲۰۰ تومانی و نیمایی را به بیمه‌ها بدهید

به گزارش قائم آنلاین، حیدرعلی عابدی امروز در گفت‌وگو ، در اصفهان اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته پیشنهاد دادیم که به جای اختصاص دلار ۴۲۰۰ تومانی به دارو ماءالتفاوت ارز نیمایی و ارز ۴۲۰۰ تومانی را به بیمه‌ها پرداخت کنند. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این پیشنهاد دلار ۴۲۰۰

به گزارش قائم آنلاین، حیدرعلی عابدی امروز در گفت‌وگو ، در اصفهان اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته پیشنهاد دادیم که به جای اختصاص دلار ۴۲۰۰ تومانی به دارو ماءالتفاوت ارز نیمایی و ارز ۴۲۰۰ تومانی را به بیمه‌ها پرداخت کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این پیشنهاد دلار ۴۲۰۰ تومانی به واردکننده داده نمی‌شود بلکه ماءالتفاوت آن بابت فرانشیز به حساب بیمه‌ها واریز می‌شود که در نتیجه آن مردم بابت افزایش یا کاهش قیمت دلار نگران قیمت‌ دارو نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی از مسیری که تشریح شد رانت از بین می‌رود و نیازی به بگیر و بببند و نظارت نخواهد بود و از طرف دیگر دولت باید متعهد شود تا فرانشیز از بیمار دریافت نشود.

عابدی در تشریح راهکارهای مبارزه با قاچاق دارو عنوان کرد: با اجرایی شدن این پیشنهاد قیمت دارو در ایران از قیمت دارو در عراق و افغانستان بیشتر می‌شود و قاچاق دارو به صرفه نخواهد بود، از سوی دیگر مردم فشاری را متحمل نمی‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 13 =