کد خبر : 175269
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

رؤسای کمیسیون‌های عمران و آموزش روز خبرنگار را تبریک گفتند

رؤسای کمیسیون‌های عمران و آموزش روز خبرنگار را تبریک گفتند

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران و محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طی پیام‌های جداگانه‌ای روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفتند. متن پیام تبریک رئیس کمیسیون آموزش به شرح زیر است: به یقین قلم و آنچه می نگارد، ماحصل تراوشات فکری است که اگر

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران و محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طی پیام‌های جداگانه‌ای روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفتند.

متن پیام تبریک رئیس کمیسیون آموزش به شرح زیر است:

به یقین قلم و آنچه می نگارد، ماحصل تراوشات فکری است که اگر در مسیر حق و عدالت باشد، موجبات برکت برای نگارنده و خواننده خواهد بود؛ چنانچه در مصحف شریف خداوند عالم به ساحت قلم قداست می بخشد: ” ن والقلم و ما یسطرون “.

درخت قلم، اگر ریشه در تعهد داشته باشد میوه اش  شیرین و ماندگار خواهد بود و ویژگی های ارزشمندی همچون دوام و بقا، عمق و ژرفا، اثربخشی و  اعتلاء ، در آن تجلی پیدا می کند.

اینجانب با گرامیداشت سالروز عروج شهید والامقام محمود صارمی که جان خود را در راه وطن تقدیم نمود، این فرخنده روز را به تمامی فعالان عرصه خبر که علیرغم برخی کاستی ها و سرسختی ها، متعهدانه و عاشقانه فعالیت می نمایند تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون تان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

همچنین متن پیام تبریک رئیس کمیسیون عمران به شرح زیر است:

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است

و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

روز خبرنگار را به دلاوران خستگی ناپذیر عرصه خبر تبریک عرض می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 16 =