کد خبر : 175171
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

تجمع صدها آمریکایی در ایالت کنتاکی در حمایت از محدود کردن مالکیت سلاح در آمریکا

تجمع صدها آمریکایی در ایالت کنتاکی در حمایت از محدود کردن مالکیت سلاح در آمریکا

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، تیم رایان، نماینده ایالت اوهایو در مجلس نمایندگان آمریکا به ایالت کنتاکی سفر کرد و در جریان این سفر از میچ مک‌کانل رهبر اکثریت جمهوریخواه سنای آمریکا درخواست کرده تا لوایح مربوط به اعمال محدودیت‌های بیشتر برای مالکیت سلاح در آمریکا را برای رای گیری در صحن

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، تیم رایان، نماینده ایالت اوهایو در مجلس نمایندگان آمریکا به ایالت کنتاکی سفر کرد و در جریان این سفر از میچ مک‌کانل رهبر اکثریت جمهوریخواه سنای آمریکا درخواست کرده تا لوایح مربوط به اعمال محدودیت‌های بیشتر برای مالکیت سلاح در آمریکا را برای رای گیری در صحن سنای آمریکا مطرح کند.

رایان که یک دموکرات و نامزد ریاست جمهوری از این حزب است، رهبری یک به اصطلاح کاروان اعتراضی را برای عزیمت از شمال شرق اوهایو به شهر لوئیزویل زادگاه میچ مک‌کانل به عهده گرفته است.

در همین راستا صدها تن از حامیان وضع قوانین محدودیت‌آمیز برای مالکیت سلاح در آمریکا در مرکز محمدعلی کلی در شهر لوئیزویل تجمع کردند و در این تجمع رایان و چند چهره دیگر سخنرانی کردند.

رایان در این سخنرانی گفت، خواستار آن است که “تسلیحات جنگی را از خیابان‌های آمریکا جمع کنند”. این اظهارات او بعد از دو حمله مسلحانه روزهای شنبه و یکشنبه گذشته در دو شهر ال‌پاسو و دیتون آمریکا مطرح شدند.

به گفته جان یارموس نماینده لوئیزویل در مجلس نمایندگان آمریکا این تجمع به درخواست لونی علی، همسر بیوه محمدعلی کلی در مرکزی که به نام او است برگزار شد.

لونی علی گفت که محمدعلی به عنوان یک فعال حقوق مدنی قطعاً اگر زنده بود از چنین تلاشی حمایت می‌کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − هفت =