کد خبر : 175094
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

اصلاح ۷۰ درصد از شبکه توزیع آب هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان

اصلاح ۷۰ درصد از شبکه توزیع آب هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: عملیات اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در خیابان فردوسی به متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر در دو لاین شرقی و غربی این خیابان در دست اقدام است که این عملیات تا ۴۸ ساعت آینده به اتمام

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: عملیات اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب در خیابان فردوسی به متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر در دو لاین شرقی و غربی این خیابان در دست اقدام است که این عملیات تا ۴۸ ساعت آینده به اتمام خواهد رسید.

وی به تعویض انشعابات فرسوده آب مشترکین ساکن در خیابان فردوسی نیز اشاره کرد و گفت: پس از پایان اجرای خطوط لوله اصلی کار تعویض انشعابات فرسوده در این محدوده تا ۱۵ روز کاری آینده انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بیان داشت: این عملیات بخشی از پروژه بزرگ اصلاح شبکه توزیع مناطق هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان است که تا کنون ۱۰ کیلومتر از آن انجام پذیرفته است.

جزء قاسمی تصریح کرد: هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر زنجان شامل بازار سرپوشیده، کوچه‌های منتهی به بازار، حدفاصل میدان انقلاب تا سبزه میدان و خیابان‌های زینبیه غربی و شرقی است که عملیات اصلاح شبکه فرسوده آب در آنها اجرایی می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: طول کل شبکه فرسوده در هسته مرکزی شهر زنجان معادل ۱۴ کیلومتر است که برای اصلاح این میزان شبکه فرسوده ۵۰ میلیارد ریال اعتبار توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =