کد خبر : 175082
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
-

ارائه آموزش‌های قرآنی به پنج‌هزار کودک و نوجوان سیریکی

ارائه آموزش‌های قرآنی به پنج‌هزار کودک و نوجوان سیریکی

به گزارش قائم آنلاین، شامگاه پنجشنبه آیین اختتامیه کلاس‌های تابستانی مجتمع دینی امام شافعی سیریک با حضور فرماندار، امام جمعه اهل سنت، رئیس شورای شهرستان، شهردار، ائمه جمعه و جماعت و عموم مردم در مسجد جامع فکری سیریک برگزار شد. احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک در این آیین اظهار داشت: هم زمان با تعلیم قرآن،

به گزارش قائم آنلاین، شامگاه پنجشنبه آیین اختتامیه کلاس‌های تابستانی مجتمع دینی امام شافعی سیریک با حضور فرماندار، امام جمعه اهل سنت، رئیس شورای شهرستان، شهردار، ائمه جمعه و جماعت و عموم مردم در مسجد جامع فکری سیریک برگزار شد.

احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک در این آیین اظهار داشت: هم زمان با تعلیم قرآن، از خود گذشتگی و مشارکت اجتماعی را در قلب‌های نونهالان و نوجوانان نهادینه کنیم.

جمالدینی ادامه داد: گاهی والدین نسبت به آشنایی فرزندانشان با قرآن بی‌تفاوتند ولی برای آموزش‌های دیگر اهتمام عجیبی دارند در حالی که قرآن راه رستگاری را آموزش می‌دهد.

وی افزود: ویژگی‌های انحصاری دوران جوانی که به حق مهم‌ترین دوران حیات انسان است از یک طرف، و همچنین ویژگی‌های منحصر به فرد قرآن کریم از طرف دیگر، موضوع جوان و انس با قرآن را موضوعی اساسی و با اهمیت جلوه خواهد داد.

فرماندار شهرستان سیریک اشاره کرد: جوانان انس با قرآن رادر برنامه روز مره خود قراردهند زیرا قرآن دارای برکت‌های زیادی همچون بخشیدن عزت و سرافرازی به جامعه است.

مدیر مجتمع دینی امام شافعی سیریک نیز اظهار داشت: پنج هزار و دویست کودک با حضور در مکتب خانه‌های سطح شهرستان از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند شدند.

شیخ عبدالعزیز افراز ادامه داد: در ایام تابستان ۸۰  پایگاه اوقات فراغت با هدف فراگیری آموزش‌های قرآنی در سطح شهرستان دایر بوده است.

امام جمعه اهل سنت سیریک اضافه کرد: در کنار فعالیت‌های آموزش قرآن فعالیت‌های فرهنگی وورزشی نیز ویژه کودکان و نوجوانان انجام شده است.

افراز بیان کرد: کلاس‌های مجتمع دینی امام شافعی سیریک در طول سال دایراست.

گفتنی است، در پایان این مراسم از نفرات برتر و منتخب دوره‌های تابستانی مجتمع دینی امام شافعی شهرستان سیریک با اهدای هدایا تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 5 =