کد خبر : 174934
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

سوارس: گریزمان بسیار باهوش است

سوارس: گریزمان بسیار باهوش است

به گزارش قائم آنلاین، بارسلونا در دیداری دوستانه به مصاف ناپولی رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. در این دیدار آنتوان گریزمان بار دیگر پیراهن بارسلونا را بر تن کرد و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد. لوئیس سوارس به ستایش از همبازی جدید فرانسوی خود پرداخت و گفت:

به گزارش قائم آنلاین، بارسلونا در دیداری دوستانه به مصاف ناپولی رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. در این دیدار آنتوان گریزمان بار دیگر پیراهن بارسلونا را بر تن کرد و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد.

لوئیس سوارس به ستایش از همبازی جدید فرانسوی خود پرداخت و گفت: این دومین دیداری بود که در کنار گریزمان بازی می کردم و باید دقایق زیادی در کنار هم باشیم. بازی کردن در بارسلونا برای هیچ بازیکنی راحت نیست. سازگار شدن با سبک بازی بارسلونا اصلا آسان نیست و هر بازیکنی در ابتدا به مشکل خواهد خورد اما گریزمان بازیکن بسیار باهوشی نشان می دهد و خیلی سریع خود را با ما هماهنگ خواهد کرد.

او درباره بازی با ناپولی گفت: خوشحالم که در این دیدار به پیروزی دست پیدا کردیم. بازی خسته کننده بود و بسیار اذیت شدیم. تلاش زیادی از خود نشان دادیم. برای آماده شدن به چنین دیدارهای نیاز داریم و رفته رفته آماده می شویم.

سوارس درباره بازگشت نیمار گفت: او یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

مهاجم بارسلونا درباره خداحافظی فورلان گفت: دوران فوتبال یک بازیکن با دوران مربیگری او تفاوت بسیار زیادی دارد اما بدون شک تجربه یک بازیکن کمک بسیار زیادی به او به هنگام مربیگری کردن خواهد داشت. امیدوارم که فورلان همچنانکه بازیکن بزرگی بود مربی بزرگی هم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − یک =