کد خبر : 174627
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
-

تصادف کامیون‌ها در سمنان یک کشته بر جای گذاشت

تصادف کامیون‌ها در سمنان یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش قائم آنلاین، مظفر محمدخانی با اشاره به انجام عملیات رهاسازی مصدومان توسط امدادگران هلال‌احمر در تصادف دو دستگاه کامیون و تانکر سوخت در سمنان، اظهار کرد: ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه، ۱۶ مرداد، تصادف دو دستگاه کامیون و تانکر سوخت در کیلومتر ۱۵ محور سرخه به سمنان گزارش شد. مدیرعامل

به گزارش قائم آنلاین، مظفر محمدخانی با اشاره به انجام عملیات رهاسازی مصدومان توسط امدادگران هلال‌احمر در تصادف دو دستگاه کامیون و تانکر سوخت در سمنان، اظهار کرد: ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه، ۱۶ مرداد، تصادف دو دستگاه کامیون و تانکر سوخت در کیلومتر ۱۵ محور سرخه به سمنان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از حادثه، یک تیم عملیاتی از پایگاه‌ نجات سرخه به محل حادثه اعزام شد .

وی افزود: در این حادثه، متأسفانه راننده یکی از تریلرها در صحنه تصادف جان خود را از دست داد و ۲ نفر نیز میان آهن‌پاره‌ها گرفتار شده بودند که امدادگران هلال‌احمر عملیات رهاسازی با استفاده از ست نجات را برای رهایی آنان انجام داده و جهت انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل شد .

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: در این عملیات، ۲ نفر نیروی عملیاتی به همراه یک دستگاه خودروی ست نجات حضور داشتند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =