کد خبر : 174479
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
-

تیغ مطالبه‌گری شورای صنفی شأن پوشالی برای هیچ مسئولی نمی‌شناسد

تیغ مطالبه‌گری شورای صنفی شأن پوشالی برای هیچ مسئولی نمی‌شناسد

به گزارش قائم آنلاین، آرمین سعیدی سوق با بیان اینکه فعالیت شورای صنفی دانشگاه در دوره جدید رسما کار خود را آغاز کرد،‌ نسخه‌ای از بیانیه آغازین فعالیت شورا را در اختیار ایسنا قرار داد که متن آن به شرح زیر است: “حمد وسپاس شایسته پروردگاریست که در همه ی احوال نظاره گر ماست و

به گزارش قائم آنلاین، آرمین سعیدی سوق با بیان اینکه فعالیت شورای صنفی دانشگاه در دوره جدید رسما کار خود را آغاز کرد،‌ نسخه‌ای از بیانیه آغازین فعالیت شورا را در اختیار ایسنا قرار داد که متن آن به شرح زیر است:

“حمد وسپاس شایسته پروردگاریست که در همه ی احوال نظاره گر ماست و بر ما منتِ خدمت به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در بهترین ایام عمرمان عطا کرد.

بدون شک حسن مطلعِ کار و شروع دوره ی کاری شورای صنفی ۹۸ وام دار تمام دانشجویانی است که با مشارکت حداکثری در انتخابات شورای صنفی اهمیت و لزوم وجود نمایندگان دانشجویی شان در شورای صنفی را به تمام سیستم وزارتی و دانشگاهی مخابره کرد، لذا فرصت را مغتنم می دانم و بدینوسیله از تمام بدنه ی دانشجویی به خاطر حمایت های معنوی شان کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

به نام الله، به یاد الله و برای الله، در ذیل عنایات حضرت حجت(عج) و با همکاری دانشجویان و مسئولین و مدیران محترم دانشگاه شروع دوره ی کاری خود را در مقبول ترین نهاد دانشجویی اعلام می داریم و شعار  «شورای صنفی دیده بان جاودانگی دانشگاه» را به عنوان شعار شورای صنفی ۹۸ قرار می دهیم ؛ قطعا این دیده بان جاودانگی، فراخوانیست برای همدلی، همفکری و همکاری دانشجویان و همه ی  مسئولینی که دل در گرو تحقق و نضج این شعار دارند.

حق به جانبِ عدالت است و در این مسیر تا احقاق حقوق صنفی فرهنگی آموزشی و رفاهی  دانشجویان فرهیخته ی علوم پزشکی شهید بهشتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مصلحت اندیشی های کاذب،عافیت طلبی‌های کثیف، تزلزل، اهمال و کم کاری در قاموس ما جایی نخواهد داشت و خط قرمز ما شرافت و کرامت دانشجویی است.

در پایان از خداوند متعال خواهان التفات و توجه ویژه به این مجموعه ی تازه نفسِ شورای صنفی هستم تا بتوانیم قدمی خیر هر چند کوچک در اصلاح دانشگاه برداشته باشیم.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − پنج =