کد خبر : 174336
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
-

مشارکت در کلاهبرداری ۷۶۱ میلیاردی مدیران شرکت پرشین پارس

مشارکت در کلاهبرداری ۷۶۱ میلیاردی مدیران شرکت پرشین پارس

به گزارش قائم آنلاین، قاضی قاسمی در ابتدای اولین جلسه رسیدگی به پرونده مدیران شرکت “آرمان پرشین پارس” که صبح امروز (دوشنبه) در شعبه ۱۰۶۴ برگزار شد، اسامی سه نفر را به عنوان متهمان حقیقی این پرونده اعلام و اظهار کرد: همچنین این پرونده سه متهم حقوقی تحت نام‌های شرکت‌های آرمان پرشین پارس، فیلار بین‌الملل

به گزارش قائم آنلاین، قاضی قاسمی در ابتدای اولین جلسه رسیدگی به پرونده مدیران شرکت “آرمان پرشین پارس” که صبح امروز (دوشنبه) در شعبه ۱۰۶۴ برگزار شد، اسامی سه نفر را به عنوان متهمان حقیقی این پرونده اعلام و اظهار کرد: همچنین این پرونده سه متهم حقوقی تحت نام‌های شرکت‌های آرمان پرشین پارس، فیلار بین‌الملل کارما و کارما دارد.

وی افزود: اتهام متهمین این پرونده مشارکت در ۱۳۷۹ فقره کلاهبرداری از طریق تبلیغ عامه در فروش خودرو به مبلغ بیش از ۷۶۱ میلیارد ریال است.

قاضی قاسمی گفت: همچنین متهم ردیف یک پرونده اتهام پولشویی از طریق مذکور و افزایش صوری سرمایه نیز دارد.

قاضی قاسمی گفت: انتشار مشخصات متهمان بدون ذکر هویت کامل متهمان اشکالی ندارد.
در ادامه این جلسه قاضی قاسمی از نماینده دادستان خواست تا کیفرخواست پرونده را قرائت کند.
نماینده دادستان با حضور در جایگاه گفت: ۳ متهم پرونده شخص حقیقی و ۳ متهم دیگر اشخاص حقوقی بودند.

وی افزود: سه متهم حقوقی شرکت آرمان پرشین پارس، فیلار بین‌الملل کارما و کارما هستند.

نماینده دادستان در خصوص اتهامات انتسابی به متهمان گفت: مشارکت در کلاهبرداری به مبلغ ۷۶۱ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۷۴۸ ریال است که موضوع اتهام همه متهمین می‌باشد.

نماینده دادستان گفت: افزایش صوری و غیر واقعی سرمایه شرکت و پولشویی به میزان ۷۶۱ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۷۴۸ موضوع اتهامات متهم ردیف اول است.

وی در تشریح عملکرد مجرمانه متهمین گفت: منهمان به عنوان مدیران شرکت آرمان پرشین پارس، فیلار بین‌الملل کارما و کارما با توسل به اقدامات متقلبانه از طریق انتشار آگهی در روزنامه، رسانه‌ها و رسانه‌های جمعی شکات پرونده را به طور غیر واقعی امیدوار کرده و اعلام کرده‌اند که قدرت تحویل خودرو را دارند و از این طریق اقدام به بردن مبالغ موضوع شکات نموده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + دوازده =