کد خبر : 174279
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

از سرگیری طرح آبرسانی به ۲۰ هزار نفر جمعیت روستایی آبادان

از سرگیری طرح آبرسانی به ۲۰ هزار نفر جمعیت روستایی آبادان

به گزارش قائم آنلاین، عادل حرباوی در گفت‌وگو ، با اشاره به از سرگیری پروژه آبرسانی به ۲۰ هزار نفر از روستاییان شهرستان آبادان اظهار کرد: این پروژه در سال ۱۳۹۴ کلنگ‌زنی شد اما علی رغم ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل به وجود آمدن مشکلات مالی متوقف شد و خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته

به گزارش قائم آنلاین، عادل حرباوی در گفت‌وگو ، با اشاره به از سرگیری پروژه آبرسانی به ۲۰ هزار نفر از روستاییان شهرستان آبادان اظهار کرد: این پروژه در سال ۱۳۹۴ کلنگ‌زنی شد اما علی رغم ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل به وجود آمدن مشکلات مالی متوقف شد و خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته مجددا از سرگرفته شد.

وی با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه آبرسانی افزود: اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی، اعتبارات استانی و منطقه آزاد اروند برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه که شامل احداث ایستگاه تقویت فشار منیوحی است، تامین شده تا بتوانیم روند ساخت آن را ادامه دهیم.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان تصریح کرد: در این پروژه مخازن ذخیره آب، ایستگاه پمپاژ، الکترومکانیکال و محوطه سازی اجرا شده است و با تخصیص اعتبار مورد نیاز به میزان ۸۰ میلیارد ریال همه تلاش بر آن است تا ظرف مدت ۶ ماه آینده و همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

حرباوی با اشاره به اینکه در این پروژه ۴۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر از نعمت آب شرب بهداشتی و با فشار مناسب بهره‌مند می‌شوند، گفت: این ۴۷ روستا در سطح دهستان‌های منیوحی، نوآباد و نصار هستند که گاها با افت فشار مواجه می‌شوند. این پروژه در راستای رفع مشکل افت فشار ساکنان این روستاها است.

سرپرست آبفا روستایی خوزستان اظهار کرد: محل اصلی آبگیری این ایستگاه تقویت فشار، تاسیسات آبرسانی روستایی شهید کشتکار است. در این پروژه مخزن ذخیره آب شرب ۴ هزار متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ با ظرفیت تولید روزانه ۹ هزار و ۵۰۰ متر مکعب احداث خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =