کد خبر : 173972
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
-

تمرینات دریایی مشترک رژیم صهیونیستی با مشارکت ۱۰ ناوگان خارجی

تمرینات دریایی مشترک رژیم صهیونیستی با مشارکت ۱۰ ناوگان خارجی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی توییت کرد، در تمرینات نظامی دریایی که اسرائیل میزبان آنهاست، ۱۰ ناوگان دریایی خارجی شرکت دارند. این تمرینات صبح امروز (یکشنبه) به فرماندهی شاخه دریایی شمال اراضی اشغالی در بندر حیفا آغاز شد و روز پنج‌شنبه پایان خواهد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی توییت کرد، در تمرینات نظامی دریایی که اسرائیل میزبان آنهاست، ۱۰ ناوگان دریایی خارجی شرکت دارند. این تمرینات صبح امروز (یکشنبه) به فرماندهی شاخه دریایی شمال اراضی اشغالی در بندر حیفا آغاز شد و روز پنج‌شنبه پایان خواهد یافت.

ادرعی در ادامه توییت کرد، این تمرینات شامل یک همکاری بین‌المللی خواهد بود و در آن ۱۰ ناوگان دریایی خارجی شرکت خواهند داشت.

به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، در چارچوب تمرینات یاد شده عملیات کمک‌های بشردوستانه در زمان وقوع بلایای طبیعی و پرواز هلی‌کوپترها و حرکت یگان‌های دریایی وابسته به ارتش و دیگر نیروهای خارجی شبیه‌سازی خواهند شد.

این مسؤول اسرائیلی در پایان تاکید کرد، برنامه‌ریزی برای این تمرینات به عنوان بخشی از برنامه‌های تمرینات سال ۲۰۱۹ و در قالب طرحی برای حفظ آمادگی نیروهای اسرائیلی و توانمندی‌های آنها از قبل انجام شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =