کد خبر : 173987
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
-

اعتراض یک سفیر دروزی اسرائیلی به تبعیض نژادی در فرودگاه تل‌آویو

اعتراض یک سفیر دروزی اسرائیلی به تبعیض نژادی در فرودگاه تل‌آویو

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، رضا منصور، سفیر رژیم صهیونیستی در پاناما اعلام کرد که یکی از اعضای حراست فرودگاه طی بازرسی امنیتی برخورد بسیار بدی با وی و خانواده‌اش داشته و آن‌ها در معرض تبعیض نژادی قرار گرفته‌اند. وی گفت: تنها زمانی که فهمیدند من صاحب پستی در

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، رضا منصور، سفیر رژیم صهیونیستی در پاناما اعلام کرد که یکی از اعضای حراست فرودگاه طی بازرسی امنیتی برخورد بسیار بدی با وی و خانواده‌اش داشته و آن‌ها در معرض تبعیض نژادی قرار گرفته‌اند.

وی گفت: تنها زمانی که فهمیدند من صاحب پستی در سفارت اسرائیل در پاناما هستم به من اجازه ورود به فرودگاه را دادند.

در واکنش به این مسئله سخنگوی فرودگاه‌ها و گذرگاه‌های مرزی اسرائیل اعلام کرد که بازرسی امنیتی صرف‌نظر از دین و مذهب و نژاد صورت می‌گیرد و برخورد عضو حراست در راستای حمایت از شهروندان است.

رضا منصور جزو اقلیت دروزی‌ها در اسرائیل است. دروزی‌ها همواره از تبعیض نژادی که در معرض آن قرار می‌گیرند شکایت دارند و می‌گویند که با آن‌ها به عنوان شهروند درجه دو برخورد می‌شود.

دروزی‌ها سال ۲۰۱۸ به “قانون قومیت یهود” اعتراض کردند. کنست ۱۹ ژوئیه این قانون را تصویب کرد که براساس آن “اسرائیل وطن قومی مردم یهود است”.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + چهارده =