کد خبر : 173852
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
-

۷ راهنمایی برای جلوگیری از اشتباهات رایج در خرید اینترنتی کفش زنانه

۷ راهنمایی برای جلوگیری از اشتباهات رایج در خرید اینترنتی کفش زنانه

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام لیان استور، برای خرید اینترنتی کفش زنانه رعایت چند نکته لازم و ضروری است: ۱. انتخاب فروشگاه مناسب: اولین و شاید مهم‌ترین نکته خرید اینترنتی کفشی انتخاب فروشگاه اینترنتی قابل‌ اعتماد است، فرض کنید شما قصد خرید کفش از یک مغازه کیف و کفش را دارید چه چیز در

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام لیان استور، برای خرید اینترنتی کفش زنانه رعایت چند نکته لازم و ضروری است:

۱. انتخاب فروشگاه مناسب:

اولین و شاید مهم‌ترین نکته خرید اینترنتی کفشی انتخاب فروشگاه اینترنتی قابل‌ اعتماد است، فرض کنید شما قصد خرید کفش از یک مغازه کیف و کفش را دارید چه چیز در خرید کفش برای شما اهمیت دارد؟ قیمت؟ کیفیت؟ یا اعتماد و خدمات پس از فروش؟

در فروشگاه‌های اینترنتی کفش نیز این موارد رعایت شده‌اند یعنی علاوه بر تضمین موارد بالا، فروشگاهی قابل‌ خرید است که اولاً دارای نماد الکترونیک باشد تا دارای ثبت و فعالیت قانونی باشد، دوماً فعالیت خود را تضمین کند، سوما سابقه و تجربه کافی را در فروش کفش داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی لیان استور یک فروشگاه مناسب برای خرید اینترنتی کیف و کفش زنانه است که به‌صورت تخصصی و با قیمت و کیفیت عالی با دارابودن نماد اعتماد الکترونیک در حال حاضر یکی از فروشگاه‌های برتر کیف و کفش می‌باشد.

۲. مواد:

به دلیل این‌که شما در خرید اینترنتی کفش دسترسی به لمس کردن و دیدن مستقیم کفش و برانداز کردن آن ندارید سایت‌های فروش آنلاین کفش ملزم به ذکر دقیق کیفیت جنس و جزییات محصول هستند. با دقت موارد ذکرشده در ساخت کفش را مطالعه کنید، اگر شک کردید با خدمات مشتریان سایت موردنظر تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید توضیحات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.

۳. تصاویر کفش:

طبیعتاً شما در خرید کفش ابتدا ظواهر و شکل و شمایل آن را مد نظر می‌گیرید و سپس قیمت و کارایی و دیگر موارد را.

پس فروشگاه‌های فروش کفش آنلاین باید در تصاویر کفش‌های خود چند نکته را رعایت کنند:

با کیفیت بودن، امکان دیدن کفش در زوایای مختلف، امکان زوم کردن برای دیدن جزییات بیشتر، همه این نکات این امکان و دسترسی را به شما می‌دهند تا بهترین انتخاب را داشته باشید

۴. رنگ‌ها:

ممکن است در هنگام عکس‌برداری عکس‌های مربوطه تطابق کافی را با محصول موردنظر نداشته باشند، توضیحات را راجع به رنگ محصول را بخوانید اگر بازهم نتوانستید شک خود را برطرف کنید با خدمات مشتریان سایت خرید آنلاین کفش مورد نظر تماس بگیرید.

۵. اندازه مناسب:

یکی از مسائل حیاتی در خرید کفش آنلاین که همواره جای بحث و گفتگو دارد، انتخاب اندازه مناسب کفش است.

بنابراین برای کسی که می‌خواهد به‌صورت آنلاین کفش موردنظر خود را خریداری کند دانستن اندازه دقیق سایز پا است، برای به دست آوردن سایز پا خود به‌صورت زیر عمل کنید:

یک جوراب با ضخامت مناسب پیدا کنید و بپوشید سپس پای خود را روی یک کاغذ قرار دهید و با یک مداد محل قرار گرفتن نوک پا و پاشنه پا را علامت بزنید و با یک خط کش یا متر اندازه آن را به دست آورید سپس با استفاده از جدول اندازه دقیق پای خود را به دست آورید.

۶. با پای راست شروع کنید:

همان‌طور که توضیح دادیم در خرید آنلاین کفش دانستن سایز پا از اهمیت زیادی برخوردار است شاید اکثر افراد به این موضوع پی برده‌اند که اندازه هر دو پا باهم یکی نیست نه به‌طور محسوس اما کمی تفاوت دارند پس زیاد از تنگ بودن کفش دریکی از پاهای خود نگران نباشید چون بعد از مدتی کفش قالب پای شما می‌شود.

۷. اولین سفارش یک تست است:

هنگامی‌ که شما از یک سایت خرید کفش آنلاین برای اولین بار خرید می‌کنید اول باید از صحت‌وسقم سایت اطمینان حاصل فرمایید همان‌طور که گفتیم لازمه خرید آنلاین کفش اطمینان حاصل کردن است.

لازم نیست حتماً با سایت تماس بگیرید تا از سلامت آن و درگاه پرداختی آن اطمینان حاصل کنید این کار توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت انجام‌شده و پس از تائید صلاحیت نماد الکترونیک به سایت داده می‌شود. پس سایتی را انتخاب کنید که این نماد را دارا باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =