کد خبر : 173751
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

مصون ماندن خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی با پیروی از الگوهای رفتاری حضرت ‌زهرا(س)‌ ‌

مصون ماندن خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی با پیروی از الگوهای رفتاری حضرت ‌زهرا(س)‌ ‌

به گزارش قائم آنلاین، مسعود مرسلپور که در جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان ادارات اسلامشهر که بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: ملت ما در ۴۱ سال گذشته از نظام و انقلاب خود دفاع و پشتیبانی کرده اند و امروز نیز با ایستادگی و مقاومت خود در برابر

به گزارش قائم آنلاین، مسعود مرسلپور که در جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان ادارات اسلامشهر که بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: ملت ما در ۴۱ سال گذشته از نظام و انقلاب خود دفاع و پشتیبانی کرده اند و امروز نیز با ایستادگی و مقاومت خود در برابر تحریم های ظالمانه پاسخ کوبنده ای به دشمنان داده اند.

وی با اشاره به نقش سازنده زنان در عرصه های مختلف و مهم تاریخی کشور در دهه های اخیر گفت: زنان مسلمان کشورمان نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند، در سالهای سخت دفاع مقدس نیز زنان و مادران این سرزمین همچون رزمندگان دلیر و غیور دلیرانه ایستادند و به جهانیان نشان دادند که در راه دفاع از آرمان‌ها و کیان کشورشان حاضرند ‌از عواطف و احساسات خود چشم پوشی کنند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر ادامه داد: عشق به اسلام و میهن سبب شده بود که آنان خانواده و خودشان را از خاطر ببرند و تنها به مصلحت کشور بیندیشند‌، زنان ایرانی در طی جنگ تحمیلی با پیروی از مکتب عاشورا و پیام رسان آن حضرت زینب کبری(س) حماسه های فراموش نشدنی آفریدند.

وی افزود: در شرایط حساس و خطیر کنونی که کشور ما تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه قرار گرفته باز هم این بانوان هستند که می توانند به عنوان نیمی از جمعیت فعال و پویای کشور، در این جنگ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای نقش سازنده و موثری را ایفا کنند.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی بی بدیل برای زنان و بانوان دانست و گفت: پیروی از الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س)، می تواند خانواده های ما را در برابر شبیخون فرهنگی و بسیاری از آسیب های اجتماعی مصون سازد.

وی با اشاره به درخشش جوانان اسلامشهر در عرصه های مختلف ورزشی، قرآنی، علمی، هنری و… گفت: بی تردید این موفقیت ها حاصل تلاش و ایثار مادرانی است که برای سربلندی فرزندان شان سخت های فراوانی را تحمل می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + دو =