کد خبر : 173836
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
-

تفکر جهاددانشگاهی در اقتصاد کشور پیاده شود

تفکر جهاددانشگاهی در اقتصاد کشور پیاده شود

به گزارش قائم آنلاین، نظر افضلی در گفت‌وگو ، با بیان اینکه چه خوب است کشور و نهادهای آن بر مبنای آرمان‌ها و اصول جهاددانشگاهی جلو برود، افزود: لازم است فعالیت‌های جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف جامعه الگوبرداری شود. نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها باید پولساز شده و در

به گزارش قائم آنلاین، نظر افضلی در گفت‌وگو ، با بیان اینکه چه خوب است کشور و نهادهای آن بر مبنای آرمان‌ها و اصول جهاددانشگاهی جلو برود، افزود: لازم است فعالیت‌های جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف جامعه الگوبرداری شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها باید پولساز شده و در اقتصاد مملکت نقش ویژه‌ای داشته باشند.

افضلی با تاکید بر اینکه باید در دانشگاه‌ها رشته‌های کاربردی و دانش‌های بنیان وجود داشته باشد، تصریح کرد: پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در راستای بهره‌گیری کاربردی از دانش شکل گرفته است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی است که می‌تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیار تاثیرگذار باشد.

افضلی با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی برآمده از انقلاب است، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی می‌تواند در توسعه کشور نقش مهم و سازنده‌ای داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =