کد خبر : 173868
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

آستانه اشرفیه برندی معتبر برای بادام زمینی کشور

آستانه اشرفیه برندی معتبر برای بادام زمینی کشور

به گزارش قائم آنلاین، حمید سلیمانی در گفت و گو ، با بیان اینکه آستانه قطب تولید بادام زمینی کشور است، گفت: امسال به دلیل شرایط آب و هوایی و تلاش مضاعف بادامکاران، وضعیت باغات بادام زمینی این شهرستان خوب است. وی با اشاره به اینکه به طور معمول ۱۲هزار تن پیله بادام زمینی در

به گزارش قائم آنلاین، حمید سلیمانی در گفت و گو ، با بیان اینکه آستانه قطب تولید بادام زمینی کشور است، گفت: امسال به دلیل شرایط آب و هوایی و تلاش مضاعف بادامکاران، وضعیت باغات بادام زمینی این شهرستان خوب است.

وی با اشاره به اینکه به طور معمول ۱۲هزار تن پیله بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه تولید می شود، افزود: پیش بینی می شود، امسال تولید این محصول در آستانه ۱۰درصد افزایش یابد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: بادام زمینی آستانه از بازار پسندی بالایی برخوردار است و به محض برداشت، بخش عمده آن در بازارهای استان به فروش می رسد.

وی ادامه داد: بادام آستانه علاوه بر اینکه در بازارهای گیلان به فروش می رسد، توسط هموطنانمان برای سوغات به دیگر استانها نیز برده می شود.

‌مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه تصریح کرد: آوازه کیفیت عالی آستانه در کشورهای همسایه به خصوص کشورهای حاشیه خزر رسیده است.

وی گفت: شهرستان آستانه برندی معتبر برای بادام زمینی کشور است و برنامه داریم تا تولید این محصول را برای سال آینده در این شهرستان افزایش دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 16 =