کد خبر : 173610
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
-

کشاورزان برای فروش طلای سپید عجله نکنند

کشاورزان برای فروش طلای سپید عجله نکنند

به گزارش قائم آنلاین، برنج جز محصولات استراتژیک محسوب می‌شوند که همه افراد جامعه از رنج و مشقات‌های برنج‌کار باخبر هستند. معمولا برنج جز کالاهایی است که قیمت آن از نوسان بالایی در زمان برداشت و سایر ایام برخوردار است به‌طوری‌که در ماه اخیر که هوز برداشت برنج آغاز نشده بود قیمت برنج رکورد خود

به گزارش قائم آنلاین، برنج جز محصولات استراتژیک محسوب می‌شوند که همه افراد جامعه از رنج و مشقات‌های برنج‌کار باخبر هستند.

معمولا برنج جز کالاهایی است که قیمت آن از نوسان بالایی در زمان برداشت و سایر ایام برخوردار است به‌طوری‌که در ماه اخیر که هوز برداشت برنج آغاز نشده بود قیمت برنج رکورد خود را شکست ولی با آغاز برداشت به‌تدریج البته بسته به عرضه محصول در بازار شاهد روند کاهشی قیمت محصول خواهیم بود.

یکی از مسائلی که معمولا در بحث خرید برنج جلوه‌گر است این بود باتوجه به اینکه این محصول به‌صورت میزان کم خریداری نمی‌شود قیمت آن خیلی به چشم می‌خورد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران دراین باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: معمولا با آغاز فصل برداشت و عرضه محصول توسط برنج‌کاران شاهد روند کاهشی قیمت برنج هستیم به این دلیل که خریداران نیز به دنبال فرصت هستند تا محصول را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند.

عزیزالله شهیدی‌فر با اشاره به اینکه کاهش قیمت در زمان برداشت قدمتی طولانی دارد، افزود: نه تنها در محصول برنج این موضوع برای سایر محصولات اتفاق می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به زحمات و همچنین هزینه‌های کشاورزان باید تلاش شود که برنج به قیمت متعادلی برسد به همین دلیل توصیه ما به کشاورزان این است که برای فروش برنج عجله نکنند و محصولات خود در زمان مناسب روانه بازار کنند.

به گزارش فارس، براساس گزارش میدانی خبرنگار فارس قیمت برنج که تیر ماه امسال به ۲۴هزار تومان نیز رسیده بود در حال حاضر با کاهش روند قیمتی آن مواجه هستیم به‌طوری‌که به حدود ۱۵هزار تومان رسیده است البته قیمت برنج براساس نوع ان متفاوت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 20 =