کد خبر : 173626
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

طهماسب‌کاظمی: ضرورت توجه به نیازهای کشور و توسعه محصولات استراتژیک

طهماسب‌کاظمی: ضرورت توجه به نیازهای کشور و توسعه محصولات استراتژیک

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیستمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به ریاست بهروز طهماسب‌کاظمی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد رشت برگزار شد. طهماسب کاظمی در این جلسه به تشریح روند بودجه بندی در سال

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیستمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به ریاست بهروز طهماسب‌کاظمی مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد رشت برگزار شد.

طهماسب کاظمی در این جلسه به تشریح روند بودجه بندی در سال مالی جدید دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: جلوگیری از آسیب‌های زندگی مجردی در خوابگاه‌ها، توسعه فرهنگ اسلامی، ازدواج و تشکیل خانواده، تأسیس خوابگاه‌های متأهلی و … در بودجه نویسی لحاظ شده است.

وی تغییر سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای عملیاتی کردن بودجه دانست و افزود: اکنون با تدابیر انجام‌شده در سازمان، بودجه میثاق‌نامه سازمان با واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: به‌ صورت تخصصی به بودجه دانشگاه آزاد اسلامی توجه شده، به طوری که شهریه متغیر دروس معارف، به امور فرهنگی اختصاص یافته است.

 طهماسب کاظمی با تأکید بر توجه به نیازهای کشور و توسعه محصولات استراتژیک استان گیلان در حوزه کشاورزی اظهار داشت: امیدواریم شاهد اقدامات خوبی در زمینه برون‌رفت از مسائل و مشکلات مردم با همیاری دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

دانشگاه آزاد اسلامی محل تربیت کارآفرینان است

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نیز در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه ایجاد شغل را ندارد، بلکه محل تربیت کارآفرینان است. با حضور دکتر ولایتی، دانشگاه آزاد اسلامی دغدغه‌های ارزشمندی بر مبنای منویات مقام معظم رهبری دارد.

وی اظهار داشت: توجه و نظارت بر مسائل مالی در دانشگاه آزاد اسلامی حرکت بسیار پسندیده و مورد ستایش است.

آیت الله فلاحتی همچنین بر توجه به ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری و تولیدات استان گیلان با در نظر گرفتن موقعیت‌های جغرافیایی و قابلیت‌های نقاط مختلف استان، توسعه کرسی های آزاداندیشی، مشاوره دانشجویی، عملیاتی کردن طرح های دانشجویی را مورد تأکید قرار داد.

تهیه و توزیع برنج و چای دانشگاه آزاد اسلامی کشور توسط استان گیلان انجام می‌شود

 ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همچنین در این جلسه گفت: تهیه و توزیع برنج و چای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور توسط این استان از برنامه‌های عملیاتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: استان گیلان به‌ عنوان تولیدکننده با کیفیت و مرغوب برنج و چای قابلیت و آمادگی تهیه و توزیع مناسب این محصولات به ۴۰۰ واحد دانشگاهی در سراسر کشور را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: توجه به برنامه‌های محصول محور، تولید بذر اصلاح‌شده، کود کشاورزی، استفاده از چوب و کاغذ باطله، تخمیر یا سوزاندن زباله و ایجاد سرای مطالعاتی از جمله ایده‌های اجرایی است که در بودجه این دانشگاه پیش‌بینی شده و مدیریت هزینه ها و بهره مندی از فرصت ها از برنامه های اصلی است.

 چیرانی طرح برون دانشگاهی، استفاده از ظرفیت های مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه ها، فروش محصولات فناورانه و … را از راهکارهای کسب منابع درآمدی غیرشهریه ای برشمرد.

عمل به دین، مایه پیروزی و موفقیت است

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین صفوی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همچنین در این جلسه گفت: عمل به دین مبین اسلام که در همه بخش‌ها دارای مسیری روشن و شفاف است، مایه پیروزی و موفقیت است.

وی افزود: اگر قوانین دین در ظاهر و باطن در جامعه از جمله دانشگاه آزاد اسلامی رعایت شود، خداوند رزق و برکتش را سرازیر خواهد کرد که باید به این مسئله ایمان قلبی داشته باشیم.

در این جلسه که با محوریت بودجه‌بندی سال مالی جدید برگزار شد، اعضای هیأت امنا نظرات، پیشنهاد‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

گفتنی است  طهماسب کاظمی به همراه مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان پیش از جلسه با حضور در مزار شهدای گمنام واحد رشت و اهدای فاتحه و گل، به مقام شامخص شهدا ادای احترام کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 13 =